sobota, 6 sierpnia 2011

Tonik Lirene

Lirene
Dermoprogram
Selected from Nature
bioaktywny tonik kondycjonująco-rozjaśniający
aloes, ogórek lipa

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo ładny - słodki, trochę kwiatowy. Niektórym może przeszkadzać ale mi się bardzo podoba.
KONSYSTENCJA: Wodna, lejąca - jak to tonik;)
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione co do joty. No może nie mogę się wypowiedzieć co do rozjaśniania bo z natury jestem bardzo blada i mało przebywam na słońcu więc nie ma mnie jak rozjaśnić;) Skóra po jego zastosowaniu jest oczyszczona, odświeżona, oczyszczona i nawilżona.
WYDAJNOŚĆ: Wydajny. O jego zakupie pisałam TU a mam go jeszcze tyle ile widać na zdjęciu.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Butelka z praktyczną zatyczką. Dziurka jest trochę duża i łatwo wylać zbyt wiele kosmetyku na wacik ale szybko się do niej przyzwyczaiłam i jest OK.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: W promocji ok. 14zł
OCENA: 5/6
Podsumowując: Jak dla mnie ten tonik to rewelacja. Bardzo go polubiłam i już kupiłam następny egzemplarz, o którym czytaliście TU.

3 komentarze:

  1. Zainteresowalas mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę jest dobry i szczerze polecam. Ja (przynajmniej na razie)nie zamienię go na inny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, lubię toniki Lirene i ten też przyciągnął moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...