niedziela, 14 sierpnia 2011

L'biotica regenerujący krem do rzęs

L'biotica
regenerujący krem do rzęs

OBIETNICE PRODUCENTA:

SKŁAD: Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea Serenoa Repens, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl - 4 Isostearate, Panthenol 
Źródło: http://www.doz.pl/apteka/

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Brak
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta - identyczna jak wazelina.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione co do joty. Co prawda na efekty trzeba trochę czekać ale są tego warte. Teraz rzęsy praktycznie wcale mi nie wypadają (nie oszukujmy się - rzęsy żyją tylko 3miesiące a po tym czasie na 100% wypadną i nie ma siły, która by je przed tym powstrzymała), są miękkie, sprężyste, długie, mocne i grube. Mam wrażenie, że stały się troszkę ciemniejsze.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo duża. Do nałożenia wystarczy odrobina.
SKUTKI UBOCZNE: Na początku brak ale przy dłuższym używaniu powoduje masowe wypadanie rzęs:(
OPAKOWANIE: Tuba z wąskim dziubkiem. Idealna do higienicznego nakładania produktu - ja wyciskam trochę na palec a potem wcieram w powiekę i rzęsy. Nie jestem przy tym zbyt delikatna a rzęsom nic się nie dzieje;)
POJEMNOŚĆ: 10ml
DOSTĘPNOŚĆ: sklepy zielarskie, internet
CENA: około 15zł może mniej
OCENA: 2/6
Podsumowując: Na początku wydawało mi się, że jest to produkt idealny. Używałam go długo (chyba pół roku) i byłam bardzo zadowolona. Efekty były rewelacyjne chociaż trzeba było na nie długo czekać jednak po dłuższym użytkowaniu wywołał masowe wypadanie moich rzęs. Jest to produkt dobry ale do stosowania na chwilę dlatego zdecydowanie obniżam ocenę.

9 komentarzy:

  1. U mnie takie efekty daje odżywka keratynowa firmy Gal :) I jej już będę wierna, bo jest niedroga, wydajna i działa, tylko czasem dostaje się do oczu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi póki co wystarcza używanie olejku rycynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawy produkt. :-)
    Póki co jak koleżanka u góry testuję olejek rycynowy - właściwie to od wczoraj, mam nadzieję że też się sprawdzi.


    Dodaję Twój blog do obserwowanych, skromnie zapraszam do mnie, będzie mi miło jak też mnie dodasz. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ciekawy produkt... Ja co prawda nie narzekam na swoje rzęsy, ale jakaś pomoc nigdy nie zaszkodzi ;) A gdzie można takie coś kupić? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. W sklepach zielarskich albo w internecie tak jak napisałam w poście w punkcie dostępność;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy się starzeją. Zapoznaj się z cyklem życia rzęs to zrozumiesz, że to nie produkt był przyczyną wypadania rzęs a ich starzenie się i wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak wygląda cykl życia rzęs i wiem też, że nie są wieczne. Potrafię też odróżnić wypadanie fizjologiczne od takiego zmasowanego wywołanego inną przyczyną i ewidentnie to co się wtedy działo na moich powiekach nie było normalne :(
      Teraz daję temu specyfikowi jeszcze jedną szansę. Zobaczymy co się będzie działo.

      Usuń
  7. To może spróbuj serum do brwi i rzęs. Ja mam z L'biotica właśnie to nowe serum i fajne jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Jak wykończę obecne mazidło to się za nim rozejrzę.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...