sobota, 20 sierpnia 2011

Maseczka antybakteryjna od Ziaji

Ziaja
tin tin
maseczka antybakteryjna
cera trądzikowa i przetłuszczająca się

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Ziołowy.
KONSYSTENCJA: Gęsta, przypomina mi kisiel;)
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. Nie mam specjalnych problemów ze skórą ale po szkole, kiedy maluję się kilka razy w ciągu jednego dnia, idealnie oczyszcza skórę, nie powodując podrażnień dzięki czemu bardzo zmniejsza się ilość pojawiających się później niespodzianek.
WYDAJNOŚĆ: Spora choć opakowanie jest małe.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Podłużna, płaska tubka praktycznym korkiem stawiana na zatyczce. Plastik nie jest przezroczysty i nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało. Łatwo się wyciska ale może sprawiać problemy kiedy kosmetyk będzie się kończył.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 8zł
OCENA: 5/6
 
Podsumowując: Jak dotąd jest to mój maseczkowy hit bo oczyszcza skórę i nie zawiera przy tym alkoholu:)

3 komentarze:

  1. Muszę ją kupić:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubię i nie rozumiem tylu złych recenzji na wizażu. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża i zmniejszyła przetłuszczanie czoła u mnie.Dodatkowo przystępna cena. Jedna z najlepszych maseczek jaką miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie skuszę ze względu właśnie na tą dużą ilość negatywnych opinii :( Zdecydowanie bardziej polecam Ziaję Pro.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...