niedziela, 7 sierpnia 2011

Gliss Kur - odzywka w spraju

Schwarzkopf
Gliss Kur
Ekspresowa odżywka regeneracyjna
Włosy suche, zniszczone
Łatwe rozczesywanie i miękkość
OBIETNICE PRODUCENTA: Czy masz suche zniszczone włosy? Ekspresowa odzywka regeneracyjna z 19 aktywnymi składnikami, głęboko regeneruje włosy bez obciążania. Chroni włosy prze łamaniem, ułatwia ich rozczesywanie i zapewnia im miękkość.
SKŁAD: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl trimethicone, Dimethiconol, Polyquaternium-16, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Pantolactone, Lactic Acid, Parfum, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Laurdimonium Hydroksypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein, Panax Ginseng Root Extract, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy protein, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-11, Linalool, Niaciniamide, Ornithine HCl, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Citrulline, Limonene, Biotin, Cl 15985, Cl 16255

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Chemiczny ale słodki. Przyjemny.
KONSYSTENCJA: Dwufazowa. Góra to biała lekka śmietanka a dół to brzoskwiniowa woda.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione - włosy łatwo się rozczesują, błyszczą, są miękkie, nie łamią się, nie są obciążone.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo duża. Wystarczy odrobina aby łatwo rozczesać włosy.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Butelka z atomizerem - spray. Bardzo lekka i praktyczna. Atomizer dobrze rozpyla i tworzy prawdziwą mgiełkę.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 18zł, w promocji taniej.
OCENA: 5/6
Podsumowując: Bardzo ją lubię - dobrze się sprawuje i dobrze działa na włosy. Kupiłam już następną tylko z innej serii.

6 komentarzy:

  1. też z niej korzystam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tego używam :D
    i jestem zadowolona:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam też kiedyś tej odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam kupić w najbliższym czasie, tylko że z tej nowej czarnej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś używałam ale była dla mnie dość obojętna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś był to u mnie kosmetyk nr 1 do pielęgnacji włosów, jednak po dłuuuugim stosowaniu włosy zaczęły się przetłuszczać i pojawił się łupież :( Niestety, poza wspomaganiem rozczesywania, u mnie przesał pełnić swoją funkcję odżywki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...