niedziela, 7 kwietnia 2013

Zużycia: marzec 2013

Zróbcie sobie kawę/herbatę czy to tam lubicie, zaopatrzcie się w ciastka/orzeszki/chipsy czy popcorn i usiądźcie wygodnie bo oto nadchodzą zużycia ;)
Tym razem dla niedowiarków udokumentowałam wszystko na zdjęciach ;)
Zapraszam :)
                                       
KOLORÓWKA:
 1. Bourjois Foundation Bio Detox Organic No 52 Vanilla - Nie skończył się ale już nie jestem w stanie go używać bo zgęstniał i nie da się go dobrze rozprowadzić. Recenzja KLIK.
 2. Essence Moonlight Collection Shimmer Powder 01 Sparkling Dawn - Z nieznanych przyczyn postanowił się pokruszyć. Chciałam go przerobić na wersję sypką ale niestety nie dało rady. Recenzja KLIK.
3. L'oreal True Match W1 Porcelain Wersja USA - Odlewka. Miał być podkładem idealnym ale niestety okazał się być zbyt różowy :( Ma płynną, lekką konsystencję, niskie krycie, szubko się wybłyszcza nawet potraktowany pudrem Kryolan. Łatwo schodzi z twarzy i brudzi wszystko co dotknie naszą twarz. Śmierdzi alkoholem. Cieszę się, że mogłam go wypróbować bo teraz wiem, że on nie jest dla mnie.
4. Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1 brązowy - Recenzja KLIK.
5. Yves Rocher Eyeliner we flamastrze 12h 01 Noir - Recenzja KLIK.
6. Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara 01 Black - Recenzja KLIK.
7. Clinique Even Better make up SPF15 05 neutral (MF) - Próbka - Dosyć gęsty, bardzo mocno kryje, nieperfumowany. Przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej ale nie ma matowego wykończenia i dosyć szybko się wybłyszcza nawet po użyciu pudru Kryolan.
                                         
ZAPACH:
 8. L'Occitane Woda Toaletowa Pivoine Flora - Opinia KLIK.
                                               
PIELĘGNACJA TWARZY:
 9. Green Pharmacy Natural Cosmetics Pielęgnacja twarzy Delikatny żel do mycia twarzy SZAŁWIA Dla skóry ze skłonnością do podrażnień - Recenzja KLIK.
10. Dr Irena Eris Cleanology Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu Wszystkie typy cery - Opinia KLIK.
11. Apteczka Babuni Olej Rycynowy - Ładnie przyciemnia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu ale nic więcej nie robi. Wyrzucam bo się przeterminował.
12. Etre Belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask - Opinia KLIK.
13. Hasco UK Wrocław Pasta cynkowa - Kupiłam gdy moja skóra przechodziła trudny okres ale nie zauważyłam spektakularnego działania. Wyrzucam bo minął termin ważności.
14. L'Occitane Drogocenny krem na noc - Opinia KLIK.
15. Dermedic Hydrain 3 Hialuro Maska nawadniająca Skóra sucha, bardzo sucha i odwodniona - Recenzja KLIK.

 MYCIE I ZŁUSZCZANIE:
 16. Yves Rocher Les Plaisirs Nature Żel do mycia rąk Wanilia - W butelce po żelu z serii Hamamelis bo opakowanie mnie złościło i go przelałam. Zużyłam jako żel pod prysznic. Ładnie pachnie, nie jest duszący, dobrze myje, przyjemnie się pieni, nie wysusza skóry.
 17. Decubal Shower & Bath Oil Olejek pod prysznic i do kąpieli - Recenzja KLIK.
18. Green Pharmacy Delikatne mydło do higieny intymnej Antybakteryjne Drzewo Herbaciane - Ładnie, choć specyficznie pachnie, ma przyjemną żelową konsystencję i zielonkawy kolor. Łatwo się rozprowadza, dobrze pieni i świetnie wywiązuje ze swojego zadania. Przyjemnie oczyszcza i odświeża. W trakcie jego stosowania nie wystąpiło u mnie żadne podrażnienie.
19. L'Occitane Żel pod Prysznic Werbena - Opinia KLIK.
20. Fennel Peeling do Ciała - Intensywna Pielęgnacja i Ujędrnianie Peeling do Ciała o zapachu Lodów truskawkowych - Recenzja KLIK.
                                  
NAWILŻANIE:
 21. Decubal Body Cream Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała - Recenzja KLIK.
22. Decubal Clinic Cream Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej - Recenzja KLIK.
23. Synesis Krem do ciała Kontra Zima - Przyjemna, lekka konsystencja, żółto-kanarkowy kolor, nieperfumowany, świetnie nawilża, nie bieli, wydajny. Ogromnie ubolewam, że opakowanie ma tylko 100ml pojemności.
                               
WŁOSY:
24. Alterra Szampon nadający połysk Morela i Pszenica, do włosów pozbawionych blasku i łamliwych - Ładnie pachnie, dobrze myje, całkiem nieźle radzi sobie z olejami, ma bardzo gęstą kisielowatą konsystencję przez co jest mało wydajny.
25. Pirolam Szampon - Kolejny przeciwłupieżowy szampon, który na mnie nie działa. Ma bardzo rzadką wodnistą konsystencję przez co jest mało wydajny. Bardzo słabo się pieni i marnie radzi z olejami.
                          
DŁONIE I PAZNOKCIE:
26. Etre Belle Hands Secret Krem do rąk Jabłko i Cynamon - Recenzja KLIK.
27. L'Occitane Krem do rąk z Masłem Shea - Opinia KLIK.
28. Sensique Zmywacz do paznokci o zapachu arbuza - Świetnie zmywa wszelakie lakiery, nie niszczy paznokci, jest bardzo wydajny. Całkiem nieźle pachnie i ma koralowy kolor ;)
                          
INNE:
29. Gaga premium Fresh Alantoina + Lanolina Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt - Wydajne, dobrze nawilżone, trwałe, szczelne opakowanie zapobiega wysychaniu. Ładnie pachną i nie pozostawiają tłustej warstwy. Służyły mi do wszystkiego od demakijażu po mycie butów ale skład niestety mają bardzo marny :(
30. Bielenda Vanity Ekspresowy Krem do Depilacji Ciało-Twarz-Bikini Kasztan Skóra Naczynkowa - Narzekałam na krem Eveline ale ten jest jeszcze gorszy. Jest wydajny ale co z tego gdy słabo działa? Na dodatek trzeba go trzymać minimum 10minut, a nie 5 tak jak obiecuje producent żeby cokolwiek zdziałał.
                                  
Ufff... Wreszcie koniec.
Tym, którzy dobrnęli do tego momentu gratuluję samozaparcia i cierpliwości a tym, którzy sobie odpuścili wcale się nie dziwię ;)
Jak tam Wasze zużycia w marcu?
Poszaleliście jak ja czy denka zobaczyliście w niewielkiej ilości kosmetyków?

17 komentarzy:

  1. uwielbiam alterra:) i sporo sie tego u ciebie nazbierało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ją bardzo lubię :) W tym miesiącu poszalałam ale to chyba dlatego, ze luty był marny ;)

      Usuń
  2. Ja pierdziu! Świetnie ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam szampon z alterry, pięknie pachnie! jednak wysuszał mi skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nic nie wysusza więc lubię po niego sięgać :)

      Usuń
  4. Faktycznie strasznie brudny ten Twój ręcznik. Zwłaszcza, że światło tak pada i widać powstałe cienie od kosmetyków...

    Z kolorówką to Ci dość konkretnie poszło ;) U mnie róż dobija dna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No okropnie :P

      Zadziwiająco dużo tego zużyłam ale to dobrze. Niech ubywa ;)

      Usuń
  5. Dałaś radę! Caaałkiem spore denko! :D Gratulacje! Ja w tym miesiącu niestety zużyłam dużo mniej, ale w tym na pewno się poprawię! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W lutym mało zużyłam bo kosmetyki nie chciały sięgać dna to w marcu nadrobiłam zaległości;) W kwietniu też się zapowiada sporo zużyć wiec będzie ciekawy post na koniec miesiąca ;)

      Usuń
  6. Wow, spore denko :)
    Nie polubiłam tego True Match, świeciłam się po nim gorzej od latarni morskiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Znam ten ból :( On się nadaje chyba tylko dla osób o bardzo suchej skórze.

      Usuń
  7. Świetnie Ci poszło i tyle kolorówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ze zużyć kolorówki jestem szczególnie dumna :)

      Usuń
  8. Całkiem spore, a ile z kolorówki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...