piątek, 9 marca 2012

Nawilżanie ciałka;)

SUPERDRUG
DRY SKIN RELIEF
NAWILŻAJĄCY, ŁAGODZĄCY KREM DO TWARZY, RĄK I CAŁEGO CIAŁA

OBIETNICE PRODUCENTA:

SKŁAD:
aqua, paraffinum liquidum, petrolatum, butyrospermum parkii, caprylic/capric triglyceride, cetearyl alkohol, glycerin, dimethicone, myristyl myristste, gryceryl stearate, cetearyl glucoside, tocopheryl acetate, xanthan gum, phenoxyethanol, methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben.

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Lekko chemiczny, dziwny ale bardzo delikatny, na skórze niewyczuwalny. Producent nam mówi, że to produkt bezzapachowy więc jest to OK.
BARWA: Biała, na ciele bezbarwny. Nie bieli.
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta - zdecydowanie tak jak obiecuje producent jest to krem.
 OBIETNICE PRODUCENTA: Ja używałam go tylko do ciała i stwierdzam, że zdecydowanie spełnione. Doskonale nawilża oraz łagodzi przesuszenia. Nie zapycha i nie powoduje wysypu. Trochę długo się wchłania ale z racji konsystencji jest to wybaczalne;) Pozostawia ochronny, nietłusty i nielepiący film, który zapobiega dalszemu wysuszaniu.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Nie nadaje się do stosowania po goleniu ponieważ powoduje powstawanie czerwonych krostek.
OPAKOWANIE: Biały plastikowy, słój zamykany takąż samą klapką. Całość utrzymana jest w biało-niebieskiej.
POJEMNOŚĆ: 500ml
DOSTĘPNOŚĆ: Teraz już niedostępny ale wcześniej na wyłączność w Perfumeriach Marionnaud.
CENA: 44zł ale ja kopiłam w promocji "2produkty za 3,90zł" czyli wyszło 1,95zł.
OCENA: 4,5/6

Podsumowując: Podchodziłam do niego bardzo sceptycznie ale okazał się rewelacyjny. Zużywam już drugie opakowanie i szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że jest taki dobry bo zrobiłabym większy zapas;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...