wtorek, 13 marca 2012

Pierwsze zmarszczki.

SUPERDRUG
OPTIMUM
LINE DECREASE
EYE CREAM

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodki, trochę perfumeryjny ale delikatny. Właściwie to odkryłam go dopiero przy pisaniu tej recenzji bo szczerze mówiąc do tej pory go nie zauważyłam (a krem stosuję codziennie).
BARWA: Biała ale na skórze jest bezbarwny. Nie bieli.
KONSYSTENCJA: Bardzo lekka i delikatna. Ciężko mi ją określić bo nie jest to ani typowy krem, ani żel-krem. Jedyne co mi przychodzi do głowy to krem składający się z bardzo dużej iloci wody i tylko odrobiny składników tłuszczowych dzięki czemu bardzo szybko się wchłania i nadaje się do stosowania pod makijaż.
OBIETNICE PRODUCENTA: Część spełniona, część nie. Kremik dobrze nawilża, napina pewnie też OK, ale nie mogę się na ten temat jakoś szczególnie wypowiedzieć bo nie mam problemu z workami ani z opuchnięciami w okolicach oczu. Czego na pewno nie robi? Nie redukuje cieni pod oczyma, czego z resztą nie obiecuje i nie ma działania przeciwzmarszczkowego - normalnie nie mam z tym problemu ale czasem jak mam gorszy dzień to widzę u siebie zmarchy jak Wielki Kanion i bruzdy jak popękane dno rzeki na Sacharze w upalny dzień:(
WYDAJNOŚĆ: Dobra. Wystarcza chyba na tyle samo co inne kremy ale nie wiem dlaczego wydaje mi się, że mniej...
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa tubka z nakrętką opakowana w kartonowe pudełko. Plastik nie jest przezroczysty więc nie widać ile kremu jeszcze zostało. Tuba jest wykonana z odpowiednio miękkiego plastiku dzięki czemu niewiele kremu w niej zostaje.Całość utrzymana jest w granatowo-białej kolorystyce.
POJEMNOŚĆ: 15ml
DOSTĘPNOŚĆ: Teraz już niedostępny ale wcześniej na wyłączność w Perfumeriach Marionnaud.
CENA: Około 20zł ale ja kopiłam w promocji "2produkty za 3,90zł" czyli wyszło 1,95zł.
OCENA: 3/6
    
Podsumowując: No cóż - kupiłam go skuszona promocją  bo normalnie bym po niego nie sięgnęła. Krem nie jest ani dobry ani zły - za cenę promocyjną jest więc jak najbardziej OK - po prostu przeciętniak, a ze mam jeszcze tubkę w zapasie to zużyję a potem kupię coś innego i raczej nie będę do niego wracać z sentymentem.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...