piątek, 30 marca 2012

Świeżość cały dzień...

 LACTACYD
Femina acti-fresh
Świeżość cały dzień
Żel do higieny intymnej do codziennego użytku
Naturalna ochrona przed podrażnieniami. Antybakteryjna formuła. Zawiera kwas mlekowy.

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Świeży ale chemiczny i delikatny. Przypomina trochę zapach miętowego płynu do mycia naczyń ale nuta miętowa jest zdecydowanie delikatniejsza i mniej nachalna. Po użyciu zapach znika.
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka ale nie przesadnie. Taka pół żelowa - pół płynna. Łatwo się wydobywa z buteleczki praktycznie do samego końca nawet bez pompki.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. Chociaż zapach płynu jest delikatny a po użyciu znika to z całą pewnością mogę stwierdzić, że od mycia do mycia towarzyszy mi uczucie świeżości i komfortu. Nie wiem czy posiada właściwości regenerujące ale w trakcie jego użytkowania nie wystąpiły u mnie żadne objawy podrażnień ani dyskomfortu.
WYDAJNOŚĆ: Dobra. Nie jest porywająca ale na kilka miesięcy wystarcza..
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Turkusowa, przezroczysta butla z taką samą zakrętką z praktycznym korkiem. Łatwo postawić butelkę do góry nogami więc wydobycie zawartości do ostatniej kropli nie stanowi najmniejszego problemu. Naklejka z tyłu opakowania również jest turkusowa a wszelkie napisy na butelce białe.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 10złale w promocji taniej
OCENA: 4,5/6

Podsumowując: Sięgnęłam po niego zupełnie przypadkiem skuszona wywieszką z magicznym słowem "Promocja" i chociaż poczatkowo miałam wiele wątpliwości co do tego działania to w końcu się przekonałam. Jestem tak zadowolona z płynów Lactacyd, że w szufladzie już czeka następna buteleczka;) Myślę, że długo się z nimi nie rozstanę.

7 komentarzy:

  1. A ja właśnei wczoraj kupiłam płyn z AA bo wcześniej miałam już Lactacyd ale jakis inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z AA jest rewelacyjny ten z czerwonym krzyżykiem bez pompki ale nie mogę go już znaleźć. Ja od jakiegoś czasu czaję się na płyny Nivea bo jeszcze nigdy ich nie próbowałam ale jakoś nie mogę trafić na promocję a standardowa cena wydaje mi się zbyt wysoka...

      Usuń
  2. Lubię Lactacyd klasyczny, może dam szansę temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę wersję, ale lepsza jest klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna dobra, tą kupiłam za namową koleżanki, bardzo dobra polecam. Zapach delikatny, pozostawia skórę odświeżoną, sprawdza się bardzo przy miesiączce, w czasie podróży, usuwa ponadto podrażnienia. Cena jest taka sama jak klasycznego, czasem można spotkać w promocji. :) Ekonomiczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...