niedziela, 11 marca 2012

Włosom na ratunek...

NIVEA
INTENSE REPAIR
ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodki, chemiczno-owocowy z nutą tak charakterystyczną dla kremu Nivea.
KONSYSTENCJA: Żelowo-płynna, dosyć rzadka ale nie spływająca z włosów. Bardzo łatwo wypływa z butelki i łatwo się spłukuje z włosów.
OBIETNICE PRODUCENTA: Zdecydowanie spełnione. Sięgam po nią zawsze gdy włosy zaczynają mi mizernieć oraz wypadać, i zawsze jestem zadowolona. Wszystko co napisano na opakowaniu - regeneracja, przywracanie blasku, redukcja łamliwości i rozdwajania oraz ułatwianie rozczesywania to sama prawda. Odżywka sprawdza się zarówno na bardzo krótkich jak i na bardzo długich włosach. Dodatkową jej zaletą jest redukcja łupieżu co dla mnie jest niesamowicie ważne.
WYDAJNOŚĆ: Dobra a nawet rewelacyjna chociaż ja nie używam jej codziennie a tylko raz na 1-2 tygodnie.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Prostokątna butla wykonana z dosyć miękkiego plastiku z praktycznym korkiem, stawiana na zakrętce, co bardzo ułatwia wydobycie produktu do ostatnich kropli. Całość utrzymana jest w niebiesko-pomarańczowo-białej kolorystyce.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet.
CENA: Około 14zł ale w promocjach taniej.
OCENA: 5/6
Podsumowując:  Nie jest to moje pierwsze ani tym bardziej nie ostatnie opakowanie tej odżywki. Bardzo się z nią zaprzyjaźniłam i pomimo tego, że teraz przy krótkich włosach wolę odżywki w spraju regularnie do niej wracam. Wśród kosmetyków tego typu jest to moje zdecydowane KWC:)

4 komentarze:

  1. mam z tej serii odżywkę do elektryzujących włosów, przepięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba warto na nią zwrócić uwagę, skoro wkradła się do Twojego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś szampon z nivea, odżywek żadnych. obecnie stosuję maski WAXA są super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po WAXIE mam takie masakryczne swędzenie skóry głowy i łupież, że nie jestem w stanie ich używać.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...