niedziela, 29 lipca 2012

Smoczyca;)

Swego czasu pisałam Wam na facebooku, że bardzo spodobał mi się egzotyczny makijaż z katalogu Avon. Przypadł mi do gustu tak bardzo, że postanowiłam go odtworzyć. Oryginał makijażu możecie sobie obejrzeć tutaj - KLIK. Jak sami widzicie - makijaż jest wiosenno-letni: lekki, ładny i przyjemnie a przy tym z dużą ilością kolorów. Sięgnęłam więc po pigmenty KOBO, w które się ostatnio zaopatrzyłam i sami zobaczcie co wyszło:

SKŁADNIKI:
Twarz:
Max Factor Xperience Beige Linen 50
Dior Skinflash 001
Astor Mattitude Powder
Joko Chocolate Puder Prasowany
Usta:
Sephora Pomadka Lip Attitude-Glamour nr G19 Innocent Beige
Sephora Błyszczyk Ultra Shine nr 20 Perfect Nude-Shiny
Oczy:
Baza Art Deco
KOBO Pure Pigment 410 Jungle Green
KOBO Pure Pearl Pigment 504 Mint Cream
KOBO Pure Pearl Pigment 508 Golden Chic
KOBO Pure Pearl Pigment 509 Ches Nut
L'Oreal Contour Cohl Eyes 131 Jet Blacks
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
Chanel Sculpte Sourcils Brun 52
Clinique Hight Impact Mascara 01 Black

Zdjęcia oczywiście możecie sobie powiększyć klikając na nie:)

 Dla spragnionych mojego uśmiechu bonusik;)

Jak widzicie zamiast lekkiego letniego makijażu wyszła mi ... smoczyca. Może to przez dobór kolorów a może taki po prostu jest mój urok - widać w poprzednim wcieleniu byłam smokiem;)
Mam nadzieję, że się podoba;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie kolorów- takie odświeżające :) Ja tam smoczycy nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w takich kolorach wyobrażam sobie prawdziwe smoki więc skojarzenie samo mi się nasunęło;)

      Usuń
  2. Jak smoczyca to bardzo piękna :) Mi również bardzo podoba sie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba kolorystyka :D Lekka i rześka- letnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiam dziewczyny, czy Wy na pewno widzicie ten sam makijaż co ja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...