wtorek, 25 sierpnia 2020

Zakupy z secondhandu :)

Cześć Kochani!
Niedawno pytałam Was na IG, czy chcielibyście zobaczyć moje ostatnie ciucholandowe łupy i propozycja ta została przyjęta z ogromnym entuzjazmem więc oto i one ;)
Miłego oglądania.
           
                          
W filmie pokazałam:
1. Selected Femme Koszula
ROZMIAR: 34
STAN: Nowa z metką
SKLEP: reclo.store.pl (strona internetowa)
CENA: 80 zł + 16 zł KW
SKŁAD: 65% Bawełna, 32% Nylon, 3% Elastan
          
2. Ambar Crop Top
ROZMIAR: S
STAN: Używany, bez śladów użytkowania
SKLEP: Sortex (sklep stacjonarny)
CENA: 26 zł
SKŁAD: 100% Bawełna (w filmie twierdziłam, że to len ale tłumacz wyprowadził mnie z błędu)

3. Distler Original Sukienka zielona
ROZMIAR: 36 (górę dopasowywałam
STAN: Używana, bez śladów użytkowania. 
SKLEP: @kastrovintage.pl (Instagram)
CENA: 80 zł + 15 zł KW
SKŁAD: brak

4. MonSoon Sukienka czerwona
ROZMIAR: 36
STAN: Używana, bez śladów użytkowania.
SKLEP: @kastrovintage.pl (Instagram)
CENA: 40 zł (wysyłka razem z zieloną sukienką)
SKŁAD: 80% Len, 20% Jedwab; podszewka: 100% poliester,

5. Next Marynarka
ROZMIAR: 8
STAN: Używana, bez wad
SKLEP: BIGA odzież nowa i używana (sklep stacjonarny)
CENA: 25 zł
SKŁAD: 63% Poliester, 35% Wiskoza, 2% Elastan; podszewka 100% Poliester

6. Bik Bok Kurtka jeansowa
ROZMIAR: S
STAN: Używana
SKLEP: Sortex (sklep stacjonarny)
CENA: 36 zł
SKŁAD: 96% Bawełna, 4% Spaandex
  
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

6 komentarzy:

  1. W secondhandach można upolować wiele fajnych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zobaczę :) U siebie mam jeden taki, gdzie najbardziej lubię kupować i te rzeczy najbardziej lubię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Uwielbiam chodzić na "ciuchy"!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...