piątek, 29 stycznia 2021

Moja kosmetyczna kolekcja: PAZNOKCIE, ZAPACHY - stan na 30.12.2020 + plany

Cześć Kochani!
Oto mamy ostatni film stycznia i jednocześnie ostatni film inwetaryzacyjny ;)
Miłego oglądania.


W filmie pokazałam:
1. PAZNOKCIE:

a) PIELĘGNACJA i DODTAKI:
Seche Restore
Mavala Rozcieńczalnik
Neo Nail Nail Cleaner
Neo Nail Zmywacz do paznokci
Sally Hansesn Instatnt Cuticle Remover
BYŁO: 4
JEST: 5
CEL: 2

b) BAZY i TOPY:
Nails INC Nailkale Superfood Base Coat
Orly Bonder Rubberized Basecoat
Nails INC 45 Second Top Coat
BYŁO: 5
JEST: 3
CEL: 2

c) LAKIERY:
Inglot O2M Breathable Nail Enamel 411
Douglas Stay & Care Gel Nail Polish 4 - SUBLIME SONG
Chanel Le Vernis 18 ROUGE NOIR
BYŁO: 5
JEST: 3
CEL: 1-2

d) BROKATY:
My Secret Nail Polish 201 TRANSPARENT - z dodatkiem cieni do powiek
BYŁO: 1
JEST: 1
CEL: 0-1

2. ZAPACHY:

a) WODY PERFUMOWANE:
YR Mon Rouge EDP
Van Cleef & Arpels Oriens EDP
Al Haramain Rawaa EDP
BYŁO: 3
JEST: 3

b) WODY TOALETOWE:
L'Occitane Miętowa Werbena EDT
Givenchy Verry Irresistible for Men EDT
Escentric Molecules Molecule 01
Chloe EDT
Penhaligon's Bluebell EDT
YR Liście Werbeny EDT
Elizabeth Arden Green Tea EDP
Jean Paul Gautier Scandal a Paris EDT
Laura Biagotti Roma EDT
Dior Addict EDT
BYŁO: 3
JEST: 10

c) MGIEŁKI DO CIAŁA:
Sol de Janeiro Body Fragrance Mist BRAZILIAN CRUSH
BYŁO: 0
JEST:1

d) MINIATURY:
Calvin Klein CK ONE EDT
Anna Yake Tomo Her EDP Rollerball
L'Occitane Energetyczna Werbena EDT
BYŁO: 7
JEST: 3

PODSUMOWANIE:
BYŁO: 28
PAZNOKCIE: 15
ZAPACHY: 13
JEST: 29
PAZNOKCIE: 12
ZAPACHY: 17
CEL: 10-17
PAZNOKCIE: 5-7
ZAPACHY: 5-10

Całkowita ilość kosmetyków:
BYŁO: 121
JEST: 114
CEL: 33-65

Robiąc te podsumowania obawiałam się końcowego wyniku ale okazało się, że wyszło całkiem spoko. Mam nadzieję, że na koniec 2021 będzie jeszcze lepiej.

Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażasz jak mi ulżyło po podliczeniu wszystkiego, bo już się martwiłam że 2020 skończyłam z większą ilością kosmetyków niż 2019 ;)

      Usuń
  2. Chloe EDT - uwielbiam ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...