piątek, 30 kwietnia 2021

Makijaż na Maturę 2021

Cześć Kochani!
Jako, że matury zbliżają się wielkimi krokami to postanowiłam się (sporo) odmłodzić i przygotowałam dla Was makijaż na czas egzaminów dojrzałości.
Miłego oglądania i POWODZENIA!


Do wykonania makijażu użyłam:

KOSMETYKI:
The Balm Pud A Lid On It Eyelid Primer
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer FAIR WARM
Charlotte Makeup BIO Compact Powder NUDE
Inglot cień do powiek Rainbow 113R
HEAN Luxury Sun of Egypt Baked Powder COCOA
Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette: ANHEIM, BABY, SKIMP, BLONDE, PUNK
Maybelline Brow Precise Micro Pencil DEEP BROWN
My Secret WOW! Eyebrow
Boots Natural Collection Powder Blusher PEACH MELBA
BPerfect Carnival Palette: SINNER
L'Oreal Butterfly False Lash Mascara BLACK
Bell Lip Glow Balm 01 DELIGHTFUL GLOW

PĘDZLE:
EcoTools Skin Perfecting Brush
MioMare Pędzel do pudru
ELF Fluffy Eye Blender Brush
Sephora 40 Angled Blush
GlamBrush O108
Inglot 14M
Real Techniques Blush Brush
Bdellium Tools 787
Zoeva 230 Pencil
Zoeva Bamboo 317 Wing Liner

Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post, przyda się dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam już nawet, jak ja się wtedy pomalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale pewnie był to mój standardowy makijaż z tamtych lat: puder + szary/różowy cień na powiekę + eyeliner + dużo tuszu + jasny błyszczyk ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...