piątek, 28 stycznia 2022

Moja kosmetyczna kolekcja: TWARZ - stan na 17.01.2022 + plany

Cześć Kochani!
Znalazłam wreszcie czas na przegląd moich zapasów i oto jestem z corocznym zestawem filmów podsumowujących.
Miłego seansu :)



W filmie pokazuję:

1. BAZY, MGIEŁKI i UTRWALACZE:
Hourglass Veil Minerl Primer
Smashbox Vitamin Glow Primer
Urban Decay All Nighter
BYŁO: 1
JEST: 3
CEL: 1

2. PODKŁADY:
Giorgio Armani Power Fabric Longwear High Cover Foundation 2
Chanel Les Beiges Healthy Glow Foundation BD21
Shiseido Synchro Skin Self-Refreshing Foundation 130 OPAL
Payot CC Cream No 2
Givenchy Matissime Velvet Foundation 04 MAT BEIGE

BYŁO: 3
JEST: 5
CEL: 2-3

3. KOREKTORY i KAMUFLAŻE:
NARS Radiant Creamy Concealer VANILLA
Kevyn Aucoin Super Natural Concealer
Shisheido Synhro SkinSelf-Refreshing Concealer 101 FAIR
BYŁO: 3
JEST: 3
CEL: 1-2

4. PUDRY:
Coleur Caramel Puder w kompakcie - matowy 602 JASNY BEŻ
Too Faced Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder TRANSCULENT PEACH WISPER
BYŁO: 3
JEST: 3
CEL: 1

5. BRONZERY:
Hourglass Ambient Light Bronzer NUDE BRONZE LIGHT
Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder No 40

BYŁO: 3
JEST: 2
CEL: 1-2

6. RÓŻE:
MAC Cosmetics Satin Powder Blush MODERN MANDARIN
Hourglass Lighting Edit – Volume 3
* Surreal Halo Blush
* Pure Effect Blush

BYŁO: 4
JEST: 3
CEL: 1-2

7. ROZŚWIETLACZE:
Make Up For Ever PRO Light Fusion Undetectable Luminizer 02 Golden
BYŁO: 2
JEST: 1
CEL: 1-2

8. PALETY DO TWARZY:
The Balm In theBalm of your Hand greatest hits volume 2
BYŁO: 1
JEST: 1
CEL: 0

PODSUMOWUJĄC:
BYŁO: 20
JEST: 21
CEL: 8-13


Zdecydowanie postęp jest ;)


Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

3 komentarze:

  1. Ja ostatnio zapomniałam o istnieniu rozświetlaczy, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz dominują próbki dla złapania dystansu ;)

      Usuń
  2. Ale fajnie to podsumowałaś. Przypomniało mi się, że już mega dawno nie miałam na sobie żadnego różu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...