piątek, 25 lutego 2022

Moja kosmetyczna kolekcja: PAZNOKCIE, ZAPACHY – stan na 17.01.2022 + plany

Cześć Kochani!
Pomyślałam, że w tym niespokojnym czasie przyda się nam trochę normalności, więc pomimo opóźnienia zapraszam Was na ostatni już film z serii inwentaryzacyjnej.
Miłego seansu.


W filmie pokazałam:

1. PAZNOKCIE:
a) PIELĘGNACJA i DODTAKI:
Neo Nail Nail Cleaner
Neo Nail UV Acetone Gel Polish Remover
Mavala Rozcieńczalnik
BYŁO: 5
JEST: 3
CEL: 2

b) BAZY i TOPY:
Nails INC Nailkale Superfood Base Coat
Nails INC 45 Second Top Coat

BYŁO: 3
JEST: 2
CEL: 2

c) LAKIERY:
Inglot O2M Breathable Nail Enamel 411
Douglas Stay & Care Gel Nail Polish 4 SUBLIME SONG
Trebd It Up UV Powergel Nailpolih 020 ROSA

BYŁO: 3
JEST: 3
CEL: 1-2

2. ZAPACHY:
a) WODY PERFUMOWANE:
BiEs & Dominik Krupiński Sweet Strawberry EDP – zestaw
BiEs & Dominik Krupiński Pink EDP – zestaw
BiEs & Dominik Krupiński Blue EDP
Van Cleef & Arpels Oriens EDP
Alverde Naturduft Daydream EDP
Avon Little Black Dress EDP
Avon LBD Weekend EDP
Avon Incandessence EDP
Avon TTAlways EDP
Avon TTA Amour EDP
Avon TTA This Love EDP

BYŁO: 3
JEST: 11

b) WODY TOALETOWE:
Escentric Molecules Molecule 01 EDT
L'Occitane Miętowa Werbena EDT
Avon Celebre Star EDT

BYŁO: 10
JEST: 3

d) MINIATURY:
L'Occitane Energetyczna Werbena EDT
BYŁO: 3
JEST: 1


PODSUMOWANIE:
BYŁO: 29
PAZNOKCIE: 12
ZAPACHY: 17
JEST: 23
PAZNOKCIE: 8
ZAPACHY: 15
CEL: 12-18
PAZNOKCIE: 6-7
ZAPACHY: 6-11

Całkowita liczba kosmetyków:
BYŁO: 114
JEST: 96
CEL: 38-63


Gdy zabierałam się za inwentaryzację, to miałam ogromne obawy co do moich osiągnięć, bo założenia były o wiele bardziej ambitne, ale i tak jestem zadowolona. Mam nadzieję, że ten rok przyniesie kolejne zmiany na mniejsze ;)

Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...