piątek, 22 kwietnia 2022

Odchudzony makijaż na wiosnę

Cześć, Kochani!
Święta zaowocowały u mnie lenistwem i nawet malować mi się nie chciało. Trochę więc pozmieniałam w rutynie i wyszło mi coś takiego ;)
Miłego seansu.


Do wykonania makijażu użyłam:

KOSMAETYKI:
PuroBIO Compact Foundation 01
Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder No 40
MAC Cosmetics Satin Powder Blush MODERN MANDARIN
Too Faced Sweet Peach Eyeshadow Palette: PUREE, NECTAR, WHITE PEACH
Yves Rocher Lifeproof Eyeshadow 03. BRONZE
Sephora Colorful Mirror Long Lasting Eyeshadow No 82 HOLLYWOOD'S CALLING
MAC Cosmetics ProLongwear Eyeliner RICH EXPERIENCE
OWOW Flyaway Control
Hourglass Unlocked Instant Extension Mascara ULTRA BLACK
Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter 2,5 FAIR
Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET DECADE
Alverde Lipgloss 3D-Effekt 02 PINK CRUSH

PĘDZLE:
Pixie Cosmetics 7 Flat Top Buffing Brush
Pędzel do pudru 110/22
RT Blush Brush
Inglot 6SS
No Name Spirala do brwi
Maestro 420/10
MUFE 236
ZOEVA 110 Face Shape

Jak u Was wyglądał makijaż w święta? Chciało się Wam malować?

Dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...