sobota, 18 listopada 2023

Moja kosmetyczna kolekcja: ZAPACHY – stan na 1.10.2023

Cześć, Kochani!
Chcieliście obejrzeć moje zapachowe zasoby, więc oto jestem. Ten post i film będą naprawdę krótkie ;)
Miłego mini seansu.


W filmie pokazuję:
  1. Guerlain Shalimar Philtre de Parfum EDP
  2. Escentric Molecules Molecule 01 EDT
  3. Coty Pret-a-Porter EDT
  4. Lush SUN Perfumy

To najmniejsza kolekcja jaką miałam od kilkunastu lat :)
Pochwalcie się ile Wy macie zapachów w swoich kolekcjach?

Dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia :)
Pa.

6 komentarzy:

  1. Też mam niewielką kolekcję, a Shalimar to jeden z moich ukochanych zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niestety okazał się zabójczy, choć bardzo chciałam się z nim zaprzyjaźnić.

      Usuń
  2. Pret-a-Porter kiedyś wąchałam i całkiem przyjemny, ale jak dla mnie to na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy, dlatego praktycznie przez cały rok używam świeżaków, ale rozumiem podejście, bo w nim ta nuta jest bardzo wyrazista.

      Usuń
  3. Jestem wdzięczny za cenne spostrzeżenia, którymi się podzieliłeś. Twój post był naprawdę pouczający!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...