wtorek, 28 kwietnia 2020

Cienie i żel do brwi oraz eyeliner - recenzja zbiorcza / Essence, Gosh, Kiko

Cześć Kochani!
Bardzo spodobała mi się koncepcja filmowych recenzji bo w krótkim czasie mogę Wam opowiedzieć o większej ilości kosmetyków więc postanowiłam wprowadzić ją na stałe. Mam nadzieję, że to zachęci Was również do częstszego zaglądania na mój kanał i subskrybowania.
Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch kosmetyków do brwi i eyelinera.:
Miłego oglądania :)
                         

W filmie mówię o:
Essence Lash & Brow Gel Mascara Style & Comb

Gosh Brow Kit 001                                   
                     
KIKO Milano Lasting Gel Eyeliner
                            
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

2 komentarze:

  1. Ja tez mam ten zel z Essence i wlasnie dla mnie jest zbyt delikatny do brwi ale fajnie sprawdza sie na powieki, daje mokre wykonczenie i dobrze trzyma pigmenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry pomysł na wykorzystanie. Muszę kiedyś spróbować.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...