piątek, 10 kwietnia 2020

To tylko makijaż ;) Szalona inspiracja Yo-Landi Vi$$er

Cześć Kochani!
Czasami mam szalone pomysły makijażowe albo po prostu inspiruję się freakami ;) Dzisiaj mam dla Was efekty właśnie takiej inspiracji. Pamiętajcie: to tylko makijaż ;)
Miłej zabawy.
                                       

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Lily Lolo BB Cream FAIR
Bell Moonlight Concealer Korektor Kamuflujący 01
Bell Moon Rice Loose Powder Sypki Puder Ryżowy Utrwalający Makijaż 01 BANANA
Eveline Eye MAX Precision Kredka do oczu WHITE
Essence Volume Booster Lash Primer
Estee Lauder by Violette Pure Color Envy Lipstick 315 VIN NOIR
                          
PĘDZLE:
Hakuro H56
EcoTools Skin Perfecting Brush
Szczoteczka do rzęs z tuszu
                                 
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

2 komentarze:

  1. Swietna inspiracja kochana, Yolandiizachwyca mnie swoimi makijazami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też mam nadzieję, że teraz jak ma ciemne włosy to jej makijaże będą mi bardziej pasowały ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...