wtorek, 25 października 2011

Morelowa rewelacja!

Wellness & Beauty 
żel pod prysznic
Kwiat Pasji i Morela 

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
 
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Piękny, rewelacyjny i nieziemski. Pachnie jak morelowa oranżada w proszku. Nie wiem jak pachnie kwiat pasji ale mam wrażenie, że jego dodatek nadaje jeszcze większej słodyczy temu żelowi.
BARWA: Intensywnie pomarańczowa.
KONSYSTENCJA: Żelowa, ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka - taka w sam raz. Rewelacyjnie się pieni, tworząc bardzo przyjemną pianę, która nie znika z gąbki.
OBIETNICE PRODUCENTA: Nie nawilża, bo nie oszukujmy się, nie ma żeli, które by nawilżały. Co najwyżej mogą nie wysuszać i ten zdecydowanie nie wysusza skóry w trakcie kąpieli. Zgodnie z obietnicami odpręża i dokładnie oczyszcza:)
WYDAJNOŚĆ: Dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa butla z praktycznym korkiem. Plastik jest przezroczysty dzięki czemu widać ile żelu jeszcze zostało. Łatwo ją postawić na zakrętce co ułatwia wydobycie produktu chociaż konsystencja wcale tego nie utrudnia.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann
CENA: 6-7zł, w promocji taniej
OCENA: 5/6
    
Podsumowując: Ten żel to rewelacja w porównaniu do wersji z trawą cytrynową i bambusem. Przywrócił mi dobre zdanie o żelach W&B i spowodował, że na pewno jeszcze sięgnę po pozostałe zapachy;)

6 komentarzy:

  1. racja, bardzo ładnie pachnie:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam balsam taki i wzięłam go właśnie ze względu na przecudowny zapach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz, oj kusisz, a szafka się już nie domyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @zoila - Trzeba zużywać nie tylko kupować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go w wakacje, żeby mieć mały, podróżny żel (bo zazwyczaj kupuję w dużych butlach) i faktycznie był sympatyczny. Ładny zapach, fajna konsystencja, taki przyjemniaczek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...