sobota, 1 października 2011

POT - STOP na delikatno;)

Jak niedawno widzieliście nie mogłam oprzeć się antyperspirantom Ziaji i zakupiłam wszystkie trzy dostępne wersje. Teraz kończę jeden z nich więc czas już na recenzję. Na pierwszy ogień poszła wersja niebieska.

Ziaja
sensitiv
anty-perspirant w kremie

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Ciężki do określenia - trochę słodki, trochę świeży. Kojarzy mi się z zapachem kremu czystości i higieny. Bardzo przyjemny i dosyć nietypowy jak na kosmetyk dla kobiet.
BARWA: Lekko biała - jakby rozrzedzone mleko ale na skórze przezroczysta.
KONSYSTENCJA: Krem? Do kremu mu daleko ale też nie ma konsystencji wody. Jak dla mnie przypomina coś na pograniczu mleczka i balsamu do ciała.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione - o tak! Zdecydowanie ogranicza wydzielanie potu, neutralizuje jego zapach i daje uczucie świeżości na cały dzień. Na dodatek nie podrażnia stosowany nawet po goleniu.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa butelka z kulką. Opakowanie jest białe a grafika niebieska i bardzo ascetyczna. Szkoda że nie jest przezroczyste bo nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie internet
CENA: 5zł
OCENA: 5,5/6
    
Podsumowując: Po prostu rewelacja - niska cena dobra wydajność i wielka skuteczność. Przeprowadziłam na nim test Rexony (ten płatkowy) i po całym dniu przeszedł go bez najmniejszego potknięcia. Ten dezodorant jest na prawdę godny wypróbowania a nawet dalszego polecenia:)

14 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuje! mam bloker i sobie go cenie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te dezodoranty Ziaji, szczególnie fioletowy - nie pamiętam jego nazwy ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zuzyję te co mam to wyprobuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyda mi sie =D bo wlasnie badziewie z nivea sie konczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zakupic! uzywam Andtidralu od dawna, ale staje sie coraz drozszy.. ten ma bardzo przyjemna cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam go kupić, ale w Naturze nie było :(
    ale i tak go kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super recenzja! Na pewno kiedys kupię, bo tak po 2 opakowaniach jednego antyperspirantu zmieniam na inny - skóra mi się przyzwyczaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować. Podasz linka gdzie dokładnie go kopiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio stał na pólce w aptece,po Blokerze Ziaji,boje sie antyperspirantów,ale ten chyba wypróbuję;-)pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...