czwartek, 27 października 2011

STEP: Go To Work

Dzisiaj miałam troszkę czasu i żeby wynagrodzić Wam moje ostatnie zaniedbania przygotowałam coś specjalnego - pierwszy step. Jego tematem będzie mój codzienny makijaż do pracy. Ze względu na rodzaj pracy musi być dyskretny a jednocześnie łatwy i szybki do wykonania bo wolę dłużej pospać niż się malować;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)

1. Po uprzednim przygotowaniu twarzy (podkład, korektor i puder) oraz powieki (baza pod cienie) nakładam za pomocą płaskiego pędzelka na całą ruchomą część powieki jasnoróżowy cień.
2. Załamanie powieki zaznaczam ciemniejszym bordowo-fioletowym cieniem. Używam do tego pędzelka kulki, który stosuję już do końca makijażu.
3. Dolną powiekę podkreślam tym samym cieniem.
4. Zewnętrzny kącik przyciemniam czarnym cieniem.
5. Ujarzmiam brwi i dolną linię wodną podkreślam białą kredką.
6. Na koniec tusz i już;)
No może nie już bo jeszcze trzeba nałożyć róż na policzki i błyszczydło;)

11 komentarzy:

  1. Ładny, naturalny i delikatny :) Podoba mi się! Na dzień maluję się podobnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :). Delikatny, ale jednocześnie efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, mój dzienny w tych kolorach wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naturalny i łatwy a co najważniejsze szybko wykonalny! ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Róż na polikach jest u mnie obowiązkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, taki delikatny dzienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja mam odwrotnie - zawsze wolałam mieć dużo czasu na całą poranną karuzelę - picie kawy, kąpiel, makijaż niż spać nawet pół godz. dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, taki delikatny i z lekkim połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...