sobota, 8 czerwca 2019

Living Coral: 1 kolor 3 makijaże - TOTAL LOOK

Cześć Kochani!
Czas na trzecią i ostatnią część trylogii na temat koloru Living Coral w prostych makijażach ;) Mam nadzieję, że ta seria przypadła Wam do gustu i była dla Was inspirująca.
Jeżeli macie jakieś pomysły na makijaże, które chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie o nich w komentarzach a ja postaram się je realizować.
Tymczasem miłego oglądania :*
                             

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Vianek Łagodząca Pomadka ochronna
MAC Cosmetics Satin Powder Blush MODERN MANDARIN
Tarte Amazonian clay 12-hour highlighter STUNNER

PĘDZLE:
Blend It! Taper Crease PRO 260
Real Techniques Blush Brush

Pierwszy film z serii oraz spis kosmetyków, które użyłam do wykonania bazy znajdziecie tutaj:
Living Coral: 1 kolor 3 makijaże - OKO
Drugi film:
Living Coral: 1 kolor 3 makijaże - OMBRE LIPS

Sięgacie po kolor Living Coral w makijażach czy raczej nie? Jak to jest u Was?

Do zobaczenia.
Pa :)

4 komentarze:

  1. Wyszlo swietnie, ja jakos nadal nie moge przekonac sie do tego koloru hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było ciężko ale jak już odkryłam, że ten róż ma własnie taki kolor to postanowiłam z nim zaszaleć i warto było ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...