wtorek, 17 grudnia 2019

PROJEKT DENKO: zużyj 19 w 2019! - Aktualizacja 10

Cześć Kochani!
To wręcz niewiarygodne, że to już ostatnie podsumowanie przed finałem. Ten rok zleciał niesamowicie szybko a kosmetyki (a przynajmniej większość z nich) zużyły się błyskawicznie.
Tymczasem jednak chodźcie zobaczyć jak mi poszło w listopadzie :)
                                 

W codziennym makijażu towarzyszą mi już tylko dwa kosmetyki, bo tylko one mi zostały:
                                       
                             
1. Kryolan Concealer Circle No. 03 - Mam wrażenie, że ten kosmetyk mnie całkowicie pokonał i wydaje mi się, że nie ma możliwości zużycia go do końca nawet gdybym tylko na niego poświęciła kolejny rok. No nic będę go używać tyle ile się da a jeżeli nie zdążę zanim się zepsuje to wtedy go po prostu wyrzucę.
2. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT - Ta paleta również jest niesamowicie wydajna ale na szczęście na niej widać postępy i jestem pewna, że kiedyś się w końcu skończy.
                                
Z radosnych informacji, jest też taka, że w listopadzie udało mi się zdenkować jeden z kosmetyków:
                                                   
                             
3. Bell Glam Wear Glossy Colour Nail Enamel 406 - Śliczny lakier ale miałam go już zdecydowanie za długo. Nie wykluczam, że jeszcze kiedyś wrócę do tej serii o ile będzie jeszcze w produkcji, gdy będę kupowała jakiś lakier.
                                 
Na koniec tej krótkiej już aktualizacji szybki wgląd w postępy:
                               
                                 
Jestem pewna, że w ciągu nadchodzącego miesiąca nie uda mi się już nic zużyć ale nadal będę pracowała nad tym co zostało bo chcę widzieć jak największy postęp.
                             
 Jak Wam idzie zużywanie kolorówki? Widać postępy czy nie za bardzo?
                               
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

6 komentarzy:

  1. U kochana uz mnie takie kremowe paletki sie nie zuzywaja hihihi, podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pół paletki Pixi zużyte. Bardziej błyszcząca schodzi bardzo wolno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...