wtorek, 31 grudnia 2019

Przegląd szminek 2019

Cześć Kochani!
To niesamowite, że dzisiaj będzie już ostatni wpis w tym roku dlatego też postanowiłam nie zanudzać Was kolejną recenzją tylko pokazać swatches szminek, które ostatnio były w moim posiadaniu. Mam nadzieję, że będą dla Was pomocne jeżeli rozważacie zakup, którejś z nich.
Miłego czytania :)
                                                   

W zestawieniu znajdują się szminki oraz kredki do ust. Starałam się całość rozłożyć w ten sposób abyście mogli sobie porównać zbliżone kolory różnych marek.
                                       
                         
1. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET FAWN
2. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MUSE
3. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET BEAUTY
4. Lisa Eldridge Luxiuriously Lucent Lip Colour LOVE OF MY LIFE
5. Lisa Eldridge Insanely Saturated Lip Colour RAINBOW SPILL
6. Lisa Eldridge Insanely Satureted Lil Colour SKYSCRAPER ROSE
7. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MYTH
8. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET JAZZ
9. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET DECADE
10. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MIDNIGHT
11. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MORNING
                                         
                             
12. Golden Rose Dream Lips Lipliner 501
13. Mac Cosmetics Lipstick Satin FAUX
14. Alverde Matt Lipstick 80 TENDER TAUPE
15. Golden Rose Dream Lips Lipliner 524
16. Golden Rose Dream Lips Lipliner 522
17. Lily Lolo Vegan Lipstick BIRTHDAY SUIT
18. Mac Cosmetics Lipstick Matte HONEYLOVE
19. Alverde Matt Lipstick 16 PURE PEACH
20. Estee Lauder by Violette Pure Color Envy Lipstick 315 VIN NOIR
21. The Balm Meet Matt(e) Matowa szminka do ust CHARMING
                             
                   
Ja zwykle aparat nie oddał idealnie kolorów ale wydaje mi się, że te ciemne kolory i tak lepiej widać niż na wszystkich zdjęciach i filmach solo.
                   
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Do zobaczenia.
Pa ;)

4 komentarze:

  1. Piękne kolory, choć nie moje :) Jak nie wypróbuję na własnych ustach, to nie biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie w MAC testuję szminki na ustach a tak to najwyżej na ręce. Z tych, które tu pokazuję tylko 3 wybierałam osobiście na żywo. Reszta to zakupy przez internet.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...