środa, 21 marca 2012

Nawilżający balsam do ust.

CLASSIC
CARMEX
MOISTURISING LIP BALM

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
 
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Mocno mentolowo. Praktycznie identyczny jak wersji w słoiczku.
BARWA: Lekko żółtawy ale transparentny.
KONSYSTENCJA: Wazelinowa - bardzo zbita ale ustępuje pod wpływem nacisku i ciepła ciała dzięki czemu łatwo się rozprowadza..
OBIETNICE PRODUCENTA: Właściwie mogę powtórzyć słowo w słowo opinię z wersji słoiczkowej, bo obietnice zostały spełnione co do joty. Kosmetyk doskonale nawilża i i chroni usta a przy tym bardzo długo się na nich utrzymuje. Posiada właściwości kojące i lecznicze dzięki czemu świetnie sobie radzi nawet z najbardziej uporczywymi podrażnieniami.
WYDAJNOŚĆ: Dobra. Bardzo szybko ubywa sztyftu ale biorąc pod uwagę maleńką pojemność nie ma się co dziwić.
SKUTKI UBOCZNE: Brak
OPAKOWANIE: Plastikowy wykręcany sztyft z zatyczką. Opakowanie jest maleńkie dzięki czemu zmieści się w każdej, nawet najmniejszej torebce lub kieszeni. Całość utrzymana jest w żółto-czerwono-czarnej kolorystyce.
POJEMNOŚĆ: 4,25g
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 10zł ale w promocji taniej.
OCENA: 5,5/6
 
 Podsumowując: Kupiłam żeby wypróbować kolejną wersję Carmexu i się nie zawiodłam. Na pewno kupię jeszcze nie raz.

7 komentarzy:

  1. carex zawsze sie wala po mojej torebce, zawsze ze mna :) uwielbiam, i slyszlalam ze zapobiega opryszczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy opryszczki nie miałam wiec ciężko mi się wypowiadać na ten temat ale jak mojemu mężowi coś tam czasem wyskakiwało na wardze i się smarował Carmexem to zawsze bardzo szybko znikało.

      Usuń
  2. Lubię Carmex, ale wersji w sztyfcie jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie carmex sprawdza się tylko w sytuacjach kryzysowych, stosowany regularnie robi mi więcej złego jak dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam. Carmex jakoś mnie nie kusi.
    Używałaś może balsamów do ust L'biotica? Widziałam, że są trzy rodzaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ich nie używałam ale nawet o nich nie słyszałam więc się nie mogę wypowiedzieć.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...