niedziela, 18 marca 2012

Szpray;)

ISANA
DEO SPRAY
FRESH

OBIETNICE PRODUCENTA:
24-godzinny kompleks aktywny zapewnia długotrwałą świeżość i pielęgnację.

SKŁAD:
butane, propane, alcohol denat., isobutane, parfum, isopropyl myristate, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol.

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo trudny do określenia. Pudrowy ale świeży, bardzo charakterystyczny dla antyperspirantów mający w nazwie słowo "fresh". Mi przypadł do gustu.
BARWA: Brak.
KONSYSTENCJA: W pojemniku płynna a po uwolnieniu lotna.
OBIETNICE PRODUCENTA: W połowie spełnione. Kupiłam go jako "odświeżacz", żeby się nim wspomóc przed wyjściem do domu albo do poprawek w trakcie pracy gdy pracowałam 12godzin i świetnie wywiązał się ze swojego zadania. Teraz stosuję go w domu  i również nie narzekam. Co prawda nie chroni 24 godziny ale tak jak obiecuje producent robi to dobrze. Nie poradzi sobie przy uprawianiu sportów ale spokojnie daje radę w zimowy albo wiosenny dzień i w niezbyt wymagającej pracy. Pielęgnacji nie zauważyłam ale też jej nie oczekiwałam chociaż jeżeli wieczorem dokonałam aktu depilacji pach a rano go zastosowałam to nie spowodował żadnych spustoszeń - absolutnie nie podrażniał ani nie szczypał.
WYDAJNOŚĆ: Dobra
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowy podciśnieniowy aluminiowy pojemnik z atomizerem zamykany pół transparentną matową nakładką. Całość utrzymana jest w biało niebieskiej kolorystyce zgodnej z nazwą kosmetyku.
POJEMNOŚĆ: 150ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogeria Rossmann
CENA: Około 7zł
OCENA: 5/6
    
Podsumowując: Zazwyczaj nie używam dezodorantów w sprayu bo jakoś nie jestem przekonana do ich faktycznego działania ale ten dezodorancik bardzo, ale to bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślę, że w związku z tym wkrótce zdecyduję się na wersję kulkową;)

3 komentarze:

  1. No proszę. A mnie antyperspirant Isany ostatnio srodze rozczarował- takiego bubla w życiu nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie idealny dowód na to, że nie każdemu pasuje to samo;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...