czwartek, 1 marca 2012

Delikatny acz stanowczy;)

ZIAJA
SOFT
ANTY-PERSPIRANT W KREMIE

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
 
 
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Pudrowo-kremowy. Bardzo przyjemny.
BARWA: Lekko biała - jakby rozrzedzone mleko ale na skórze przezroczysta.
KONSYSTENCJA: Zdecydowanie krem to nie jest. Ma konsystencję mleczka do ciała.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. Ogranicza wydzielanie potu, neutralizuje jego zapach i daje uczucie świeżości na cały dzień. Nie podrażnia stosowany nawet po goleniu.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa butelka z kulką. Opakowanie jest białe a grafika fioletowa i bardzo ascetyczna. Szkoda że nie jest przezroczyste bo nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie internet
CENA: 5zł
OCENA: 5/6
    
Podsumowując: Byłam z niego bardzo zadowolona. Jest tani, wydajny i dobrze się spisuje. Polecam:)

7 komentarzy:

  1. Mój bezwzględny numer jeden wśród dezodorantów! Wiadomo, przy extremalnych sytuacjach nie chroni w 100%, ale nie znalazłam póki co żadnego lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc w drogerii nigdy nie zwróciłam uwagi na dezodoranty Ziai :) Boję się, że mógłby mnie podrażniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko blokera, zwykłych kulek nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji jeszcze nie miałam. Dobrze wiedzieć, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam blokera, tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię bloker z Ziaji :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam blokera o niebieskiej czcionce. Ziaja znów na pierwszym miejscu. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...