wtorek, 15 stycznia 2019

Moja kosmetyczna kolekcja: TWARZ / Stan na 30.12.2018 + plany

Hello!
Dawno już obiecywałam Wam pokazanie mojej całej kolekcji kosmetycznej i oto nadszedł ten dzień. Zdjęcia robiłam 30.12.2018r. więc jest to stan na ten dzień ;)
Miłego oglądania.
             

BAZY, MGIEŁKI i UTRWALACZE:
             
       
Balea Spray Odświeżający
Kryolan Fixer Spray
Pixi by Petra Flawless & Poreless Primer:
Tutaj osiągnęłam już stan idealny. Po jednej sztuce z każdej kategorii to jest taki układ, który chcę utrzymać.
           
PODKŁADY:
           
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup 1N1 IVORY NUDE
MAC Cosmetics Studio Fix Fluid SPF15 NC30
Pixie Cosmetics Podkład mineralny w pudrze Minerals Love Botanicals ANTIQUE BEIGE
Mocno już zredukowałam swoją kolekcję, z czego jestem ogromnie zadowolona ale jeszcze nie jest idealnie. Ostatecznie chcę mieć jeden podkład w płynie i jeden podkład mineralny na raz.
         
KOREKTORY i KAMUFLAŻE:
 
           
Chanel Le Correcteur de Chanel Longwear Concealer 10 BEIGE
Estee Lauder Stay-in-Place Flawless Wear Concealer 1C LIGHT (COOL)
Makeup Revolution Conceal & Define Liquid Concealer C2
Kryolan Concealer Circle No.03
Tutaj również jestem blisko celu. Ostatecznie chcę mieć 1-2 korektory w płynie + może 1 kamuflaż ale to nie koniecznie.
 
PUDRY:
 
 
MAC Cosmetics PREP + PRIME Transparent Finishing Powder
Alverde Puder mineralny 01 PORCELAIN
Alverde Puder korygujący
Alverde Puder Matujący ROSY BEIGE
PuroBIO Indissoluble Compact Powder 02
ArtDeco Claudia Schiffer No Colour Setting Powder
Essence All About Matt Fixing Compact Powdder
Niestety pod koniec roku (listopad i grudzień) strasznie zarosłam w pudry bo przybyło mi aż 6 (!!!) szt. Na szczęście dosyć szybko mi ich też ubywa. Jak już się uporam z zapasami to chcę zostać z jednym pudrem sypkim i jednym pudrem prasowanym kolorowym. Tyle ;)
       
BRONZERY:
 
               
Physicians Formula Butter Bronzer BRONZER
Clarins Puder brązujący w kompakcie
Dwa bronzery to dobry wynik, zwłaszcza, że używam tego kosmetyku codziennie. Ostatecznie chcę jednak mieć jedną paletkę z kilkoma kolorami do wyboru.
       
RÓŻE:
       
         
Sephora Long Lasting Blush 05 ORANGE PUNCHY SUNBAKED
MAC Cosmetics Satin Powder Blush MODERN MANDARIN
Too Faced Sweet Peach Blush PAPA DON'T PEACH
Minani Baked Blush LUMINOSO
Inglot AMC Cream Blush 84
NARS Blush ORGASM
Ewidentnie widać, że róże to moja słabość. Chcę się jednak uporać z zapasami i ostatecznie mieć jakieś trzy może cztery sztuki. Trzymajcie kciuki bo idzie ciężko ;)
 
ROZŚWIETLACZE:
                   
           
Make Up For Ever PRO Light Fusion Undetectable Luminizer 02 Golden
Tarte Amazonian Clay 12-hour Highlighter STUNNER
Niby tylko dwa rozświetlacze ale jeszcze dwa mam w palecie cieni do powiek i takim sposobem jestem już chyba zaopatrzona do końca życia bo ten z MUFE chyba nigdy się nie skończy. Ostatecznie chcę mieć dwa rozświetlacze albo małą paletkę.
                   
PALETY DO TWARZY:
           
           
The Balm In theBalm of your Hand greatest hits volume 2
Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT
Dwie bardzo ciekawe palety. Ostatecznie chcę sobie zostawić tylko paletę The Balm a ABH postaram się zużyć i zastąpić ją jednym kremowym kosmetykiem do konturowania.
               
Ufff wreszcie koniec a to tylko kosmetyki do makijażu twarzy. W sumie 29 sztuk.
Jeżeli dotarliście aż tutaj to Wam gratuluję i podziwiam za cierpliwość ;)
 
Napiszcie mi w komentarzach ile Wy macie kosmetyków do makijażu twarzy i ile chcielibyście mieć.
             
Tutaj znajdziecie pozostałe wpisy z tej serii gdy tylko się pojawią:
BRWI, OCZY, USTA
PAZNOKCIE, ZAPACHY
                     
Do zobaczenia:)
Pa.

12 komentarzy:

  1. Ja kosmetyków do twarzy mam multum :D Pudrów ponad 10, bronzery,rozświetlacze ponad 20 i ciągle mi mało 😂🤗 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow! Pokaźna kolekcja ;) Też kiedyś miałam tego dużo, dużo więcej (jak sobie wpiszesz na IG #kosmetycznainwentaryzacjasexichic to zobaczysz stan z początków ograniczania ilości) ale teraz jakoś o wiele rozsądniej podchodzę do zakupów kosmetycznych.

      Usuń
  2. Chyba wolę nie podliczać swojej ilości kosmetyków. Ale na bieżąco je przeglądam i jak czegoś nie używam albo znajduję coś lepszego to dzielę się z koleżankami :)
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam ale teraz wolę kupować tylko tyle, żeby używać wszystkiego ;)
      Miło Cię gościć :)

      Usuń
  3. Alverde ma fajne kosmetyki do konturowania twarzy:) Bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które konkretnie? Do tej pory miałam 2 róże i bronzer i u mnie się niestety nie sprawdziły.

      Usuń
  4. Bardzo dobrze mi znane kosmetyki, roz od TF pachnie oblednie co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzer z Clarinsa ma fajne opakowanie, pzyciągnęło mój wzrok:)
    Essence All About Matt Fixing Compact Powdder miałam kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne jest i tłoczenie w środku również. W sumie... dlatego go kupiłam :D
      Chyba wszyscy go już mieli tylko ja jestem ostatnia :D

      Usuń
  6. Ja to nie mam nawet połowy twojej kolekcji:)Mało kiedy się maluję ale paletek mam aż 6 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to na bogato ;) Mam nadzieję, że mi też się uda ją zredukować.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...