sobota, 2 sierpnia 2014

Ulubieńcy lipca 2014 :)

Sierpień się już rozkręca więc czas najwyższy podsumować lipiec choć upały na zewnątrz wenie nie sprzyjają. W związku z tym będzie dzisiaj krótko i bez szaleństw.
Zapraszam :)
                         
                      
Na twarzy zamiennie lądowały minerały Annabelle Minerals, które jako jedyne jako-tako współpracują z mineralnym filtrem Bioderma i Skin79 Green Super Plus BB Cream SPF 30 PA ++, którego obfitą odlewkę dostałam od Marty. Zdecydowanie kremy BB to coś co moja skóra lubi i z przyjemnością zamienię na nie tradycyjne podkłady.
           
Kolorytu dodawałam sobie za pomocą Avon Jillian Dempsey Marmurkowy Róż Heavenly Nude, który wygląda świetnie zarówno nałożony solo jak i w duecie z pudrem brązującym.
                              
              
Na powiekach dużo się zmieniało ze względu na denka w kilku cieniach jednak po Avon SuperShock Vivid Liquid Eye Shadow Cromed Cocoa sięgałam z wyjątkowym upodobaniem.
        
Makijaż oka najchętniej uzupełniałam Yves Rocher Waterproof Eye Pencil 05 Turquoise, który jest idealnym rozwiązaniem na lato oraz Yves Saint Laurent Easy Liner For Eyes 2, bo brąz to nowa czerń w tym sezonie zwłaszcza gdy oczy ciągle płaczą ;)
                            
                    
W lipcu makijaż ust rozpoczął się ostro od Yves Rocher Luminelle Rouger Dragee No 51 by potem złagodnieć Revlon ColorBurst Lip Butter 050 Berry Smoothie a na koniec praktycznie zniknąć w postaci Collistar Supergloss 5 Rosa Pastello.
            
Zapachów niestety używać nie mogę bo gorąco nie sprzyja tolerancji, natomiast lakierom do paznokci nie byłam wierna więc to już wszystkie kosmetyki, które polubiłam w lipcu.
Co Wy polubiliście?
Podzielcie się swoimi perełkami w komentarzach.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...