sobota, 23 sierpnia 2014

Zakupy: lipiec 2014

Sierpień prawie dobiega końca a ja z kosmicznym opóźnieniem zapraszam Was na ostatni post podsumowujący lipiec, czyli zakupy :)
                         
           
1. Sense&Body Pędzel do zadań specjalnych - Kupiłam go skuszona pozytywnymi opiniami w sieci i rzeczywiście jestem zadowolona. Polecam :)
2. Sephora Long-lasting Eyeliner 06 Dark Brown - No cóż bez brązowego eyelinera tak jak i bez czarnego nie wyobrażam sobie makijażu a mój obecny sięga dna więc korzystając z ogromnej promocji się skusiłam.
3. L'Oreal Super Liner Brow Artist 03 Brunette - Zakupiony na wyjazdy i do "Awaryjnej kosmetyczki". Spisuje się świetnie :)
4. The Secret Soap Store Krem do rąk 20% masła Shea Passiflora - Ten tester to prezent ale pełnowymiarowa wersja i tak wisi na mojej wish liście.
                         
                   
5. Isana Body Crene Olive
6. Lirene Young 20+ Balsam z Mango
7. Lirene Żel + Oliwka pod prysznic z Mango
8. Neutrogena Odżywcza emulsja do ciała z maliną nordycką
Jako, że uporałam się z zapasami to mogę teraz poszaleć na zakupach i zrealizować swoje małe zachcianki tworząc niewielkie kosmetyczne zaplecze ;)
                           
                                 
9. Purederm Złuszczająca maska do stóp - Kupiona z ciekawości w Biedronce. Nie zachwyciła mnie wiec na przyszłość będę się trzymała z daleka od takich cudaków.
10. Fuss Wohl Intensiv Creme - W chwili obecnej mój jedyny zapas.
11. Fuss Wohl Żel chłodzący - Na upalne dni jak znalazł a do tego ładnie pachnie i odświeża.
12. Lirene 2w1 Krem-Maska Stop Rogowaceniu - Skoro maska się nie sprawdziła to trzeba wrócić do regularnej pielęgnacji ;)
                       
                         
13. Batiste Suchy Szampon Fresh - Spontaniczny zakup z Biedronki. Będzie na zapas ;)
14. Himalaya Herbals Odświeżające mydło Ogórkowe
15. Himalaya Herbals Nawilżajace mydło Migdałowe
Kupiłam je z myślą o pielęgnacji pędzli. Mam nadzieję, że się spiszą :)
16. Diamond Cosmetics Patyczki z drzewa różanego - Przy moich skórkach rzecz niezbędna.
                   
To by było na tyle moich zakupów. Nie poszalałam za bardzo bo od dłuższego czasu stawiam na zużywanie zapasów.
             
Miłego weekendu :)

1 komentarz:

  1. My też mamy nadzieję, że nasze mydła się spiszą :)
    Czekamy na recenzję i zapraszamy na nasz fanpage: https://www.facebook.com/sklepHimalayaHerbals
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...