poniedziałek, 5 stycznia 2015

Ulubieńcy: listopad i grudzień 2014

Styczeń już nastąpił więc czas najwyższy zabrać się za podsumowania grudnia. Na początek standardowo już ulubieńcy jednakowoż będą to kosmetyki, które upodobałam sobie zarówno w grudniu jak i w listopadzie.
                                       
                               
Zapraszam :)
                           
                                 
W makijażu twarzy królowały dwa róże: Gosh Bronzing Shimmer Powder 002 Pink świetnie spisujący się się solo oraz Golden Rose Terracotta Blush-on 9, który rewelacyjnie współpracuje z bronzerem i stanowi doskonałe jego uzupełnienie.
                                 
                                 
Na powieki nadal niestrudzenie nakładałam cienie z Paletki Sleek (mieszanka Oh so special i Storm), która tak mocno przypadła mi do gustu, że chyba prędzej się skończy niż pójdzie w odstawkę. Linię rzęs zamiennie podkreślałam za pomocą kredki Avon Super Shock Violet oraz Sephora Long-lasting Eyeliner 06 Dark brown, który okazał się zaskakująco dobry.
                 
                                 
Usta również podkreślałam bez większych fanaberii. W zależności od nastroju, pogody i posiadanego czasu nakładałam Vivo Cosmetics Colour Stain Lip Crayon Things Called Love lub Maybelline ColorSensational Cream Gloss 215 I love lilas, który jest bardzo kapryśny i raz mi nie pasuje a dwa razy tak ;)

Chyba się starzeję, bo jakaś stała się zrobiłam w przypadku dobierania sobie ulubieńców i ich wąskie grono raczej się nie zmienia ;)

2 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy :) jeszcze nie miałam tej paletki sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz ją zamówić u Marty (Coralblush19) bo to ona ją zrobiła ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...