piątek, 18 października 2019

EYESHADOW BINGO: Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette

Cześć Kochani!
Na YouTube zapanowała moda na Eyeshadow Bingo i choć dosyć długo się jej opierałam to w końcu uległam. Wbrew moim obawom wyszła z tego świetna zabawa ;)
Miłego oglądania.
                                 

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette
10. SERIOUS
2. BATHWATER
12. HARAJUKU
1. BLONDE
11. POP
ANAHEIM
Douglas Mini Eyepencil 1 BLACK
Helena Rubinstein Lash Queen Fatal Blacks Mascara Waterproof 01 MAGNETIC BLACK
MAC COSMETICS Lipstick Satin FAUX
                               
PĘDZLE:MAC 217
MioMare Pędzel do korektora
Bikor PRO Brush No 5 Eyeshadows
ELF Blending Eye Brush
Inglot 26P
Maestro 420 rozmiar 8
                       
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

2 komentarze:

  1. Fajny makijaz, lubie ta palete. Z UD zostawilam sobie tylko ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nią nie przepadam. Taka monotonna jest. Dobrze, że miałam okazję wypróbować Naked 3 zanim kupiłam jakąkolwiek paletę z tej serii bo dopiero by była wtopa.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...