sobota, 9 lutego 2013

Czekoladki i landrynki na Walentynki

Czyli propozycja makijażu :)
 Na powiekach różowy akcent w otoczeniu matowych brązów aby nie było zbyt cukierkowo i słodko, naturalnie podkreślone policzki i delikatnie zaróżowione usta aby Panowie nie mogli wymigać się od całowania ;) Całość subtelna, aby mężczyźni nie bulwersowali się nadmiarem makijażu.
               
Zapraszam do oglądania :)
                              
                                                
SKŁADNIKI:
Twarz:
Clinique Even Better make up SPF15 05 neutral (MF)
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige, Yves Rocher Couleurs Nature Puder Sypki 01 Transparence Rose Kryolan Anti-Shine Powder (mieszanka)
Sephora Concleaner Palette
Essence LE Marble Mania Róż do policzków 01 Swirlpool
Joko Chocolate Puder Prasowany (przyciemnienie szyi)
Usta:
L'oreal Rouge Caresse nr 131 Tempting Lilac
Oczy: 
Art Deco Baza pod cienie do powiek
Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's
Inglot Freedom System PRO-5 cienie matowe o numerach 351, 360 i 378
Sleek MakeUp Ultra Matts V1 730 Brights cień Floss
FF Eyeshadow nr ??? metaliczny róż
Miss Sporty Be Connected Metallic Eyeliner 012  Chic Eyes

Vipera Ikebana Eye & Brow Liner 260 Sepia
Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara 01 Black.
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
                                   
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

13 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładnie brwi zrobione :) Ja ostatnio z moimi sobie nie radze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tym bardziej mnie to cieszy, że sama je reguluję :)

      Usuń
  2. ta wersja makijażu mi się bardziej podoba niż ta na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo subtelnie i romantycznie ;) Myślę, że nie powinnam mieć problemów z odtworzeniem go, tylko czym ja kreskę zrobię?! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby Panom też się podobało :)
      Makijaż jest bardzo prosty więc dasz radę. Zamiast eyelinera zawsze możesz użyć cienia na mokro tylko weź taki błyszczący bo kreska jest metaliczna.

      Usuń
  4. Raz malowałam u siebie coś podobnego :)
    Ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś na wakacje zrobiłam coś podobnego na akcji Inspired by places i taki różowo-brązowy miałam dla Japonii :))

    subtelny i ładny :) chociaż mojemu facetowi podoba się każdy makijaż, który zrobię, więc nie muszę kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przewertować Twojego bloga i go sobie obejrzeć :)

      Mój facet też nie wybrzydza ale wiem, że są tez tacy, którym makijaż bardzo przeszkadza ;)

      Usuń
  6. Ostatnio często chodzę w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...