poniedziałek, 11 lutego 2013

Paczka od DECUBAL

Kilka tygodni temu dostałam zaproszenie do współpracy a co za tym idzie do testowania kosmetyków firmy Decubal. Jest to Duńska marka zajmująca się produkcją kosmetyków do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i atopowej. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie TUTAJ.
 Muszę przyznać, że początkowo miałam wiele obaw i bardzo sceptycznie podchodziłam do podjęcia współpracy bo przecież odkąd tylko pamiętam przekonana byłam, że takie kosmetyki nie są dla mnie jednak doskonały kontakt i rzeczowe odpowiedzi na wszystkie pytania oraz informacja, że kosmetyki są bezzapachowe i nie zawierają konserwantów sprawiły, że zmieniłam zdanie.
Na realizację nie musiałam długo czekać i już w piątek otrzymałam sporą paczuszkę po brzegi wypełnione smakowitościami :)
                              
W środku znalazłam:
 1. Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry.
2. Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy.
                      
 3. Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej.
4. Nawilżająca pianka do mycia twarzy.
                                
 5. Olejek pod prysznic i do kąpieli.
 6. Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej.
                            
7. Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk.
 8. Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej.
                     
 9. Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała.
10. Wzmacniający i rewitalizujący krem do twarzy.
11. Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy.
                           
Jestem już po pierwszych testach większości kosmetyków i muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyły i coraz bardziej mi się podobają.
Już wkrótce spodziewajcie się pierwszych recenzji :)

27 komentarzy:

  1. Łeee, myślałam, że to będzie paczkowy wpis zbiorczy, a tu tylko współpraca :P Niech Ci służą jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już na innym blogu te kosmetyki :) wydają się dość interesujące, mam nadzieję, że się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach już mogę stwierdzić, że się sprawdzają i to zaskakująco dobrze ;)

      Usuń
  5. Kosmetyki są świetne. Watro było podpisać umowę i je testować.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ile wspamniałości...owocnego testowaniea

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo Kasiu masz atopową skórę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ale mam rogowacenie mieszków włosowych i to wymaga bardzo intensywnego nawilżania więc stwierdziłam, że mogę zaryzykować.

      Usuń
    2. Hmm... ja też mam na ramionach... może powinnam bardziej zadbać o skórę w tamtych rejonach...
      Kosmetyki do skóry atopowej świetnie się sprawdzają na mojej suchej skórze, szczególnie łydek.

      Usuń
    3. Ja mam na całych łydkach, trochę na udach, na ramionach i teraz mi powstają na przedramionach. Kiedyś byłam z tego powodu strasznie zrozpaczona i posmarowałabym się nawet krowią kupą, żeby mi zeszło ale niestety nic nie pomagało :( Już jakiś czas temu się z tym pogodziłam a tu nagle taki wysyp świetnych kosmetyków, które rzeczywiście działają :)
      Teraz odkryłam że na mojej mieszanej skórze też się te kosmetyki świetnie spisują. Strasznie się cieszę :)

      Usuń
  8. Pokaźna paka :) Najważniejsze, że pierwsze wrażenie jest dobre, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) 11 pełnowymiarowych kosmetyków top jest coś :)

      Usuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z marką, wygląda bardzo porządnie a skóra atopowa to coraz większy problem, sama mam skłonność do przesuszania a "dowadnianie" dłoni to prawdziwe wyzwanie, będę do Ciebie zaglądać , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z marką, wygląda bardzo porządnie a skóra atopowa to coraz większy problem, sama mam skłonność do przesuszania a "dowadnianie" dłoni to prawdziwe wyzwanie, będę do Ciebie zaglądać , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to tez pierwsze spotkanie z tą marką. Niestety znam doskonale problem przesuszania i to nie tylko dłoni więc wiem jak to jest.
      Bardzo mi miło i również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...