poniedziałek, 18 lutego 2013

Kolorowo

Niedawno trafiła mi się okazja, żeby wreszcie nałożyć na twarz coś kolorowego;)
Postanowiłam skrupulatnie skorzystać z tej możliwości i szybciutko zmalowałam kolorowe oczko.
Niestety pogoda nie dopisała a ja nie miałam czasu na łapanie światła więc zdjęcia pozostawiają trochę do życzenia ale mam nadzieję, że główny zamysł zobaczycie;)
                                                         
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
                                    
Miłego oglądania:)

                             
SKŁADNIKI: 
Twarz: 
MAC Matchmaster Foundation SPF 15 1.0 i Bourjois Foundation Bio Detox Organic No 52 Vanilla (mieszanka)
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige, Yves Rocher Couleurs Nature Puder Sypki 01 Transparence Rose Kryolan Anti-Shine Powder (mieszanka)
Sephora Concleaner Palette
Yves Saint Laurent Touche Eclat No 1
Avon Jillian Dempsey Marmurkowy róż Heavenly Nude
Essence LE Return to Paradise Shimmer Powder 01 The Famous Flamingo 
Usta: 
Clinique Chubby Stick  06 woppin' watermelon 
Oczy:
Maybelline Color Tattoo 24H Gel-Cream Eyeshadow 45-Infinite White
Art Deco Baza pod cienie do powiek
KOBO Eyeshadow 205 Golden Rose
CATRICE Absolute Eye Colour 410 C'mon Chameleon!
Virtual Cienie do powiek Quatro 077 Satin Quattro (granat)
Chanel Ombre Essentielle 54 Bambou
Versati Kredka do oczu No 1 czarna
KOBO Professional Kajal Pencil (biel)
Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's
Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara 01 Black. 
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi 
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1 
                                                                  
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

8 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo ładnie, szczególnie na 2 zdj od góry :) (tym małym)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny! Taki delikatny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postarałam się rano, przybiegłam kilka minut po 9 napisać komentarz i co? I nie ma go :( Pisałam wcześniej, że ten makijaż kojarzy mi się z kucykiem Pony :D Na ostatnim zdjęciu widać, jak pięknie to połączenie kolorów podkreśliło Ci tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie było Twojego komentarza ani wśród tych do opublikowania ani wśród spamu. Nie wiem co się z nim stało.
      Twoje porównanie jest obłędne ;) Mi takie nie przyszło do głowy ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...