piątek, 8 lutego 2013

Bardzo miła paczuszka :)

Wczoraj zupełnie niespodziewanie zadzwonił do mnie kurier z wieścią, że ma dla mnie paczuszkę...
Bardzo się ucieszyłam i mocno zaciekawiłam co to możne być.
Po otwarciu paczuszki okazało się, że w środku są same smakołyki od firmy L'biotica ;)
Od lewej:
1. Biovax Intensywnie Regenerująca Maseczka Keratyna + Jedwab a w środku 2 prezenty: próbka Biovax Serum Wzmacniające A+E oraz Czepek wspomagający regenerację włosów - Kiedyś dużo używałam tych masek ale już od dawna po nie nie sięgam więc chętnie przekonam się jak teraz spisze się na moich włosach.
2. Dermokrem InnovAge Ultra Nawilżający Phytobaza + Kwas Hialoronoy Cera sucha i odwodniona - Nigdy go nie widziałam ani o nim nie słyszałam więc chętnie przekonam się jak się spisze na mojej kapryśnej skórze.
3. Regenerujący krem do rzęs - Miałam go już kiedyś i moje odczucia względem niego były bardzo mieszane. Z resztą sami możecie o nich poczytać TUTAJ. Teraz moje rzęsy zaczęły mocno wypadać i chętnie zrobię do niego jeszcze jedno podejście. Może tym razem pokaże inne oblicze.
4. Biovax Serum Wzmacniające A+E - Bardzo mnie kusi ale mam wątpliwości czy będzie odpowiedni to moich krótkich włosów. Wypróbuję go a jak się okaże, że jednak mi nie pasuje to już wiem gdzie znajdzie nowy domek i troskliwą opiekę ;)
5. Materiały prasowe i informacje o kosmetykach.
6. Medic Lip Therapy Regenerujący balsam do ust - Nigdy go nie miałam ale czytałam o nim dużo dobrego więc znajdował się ma mojej wish liście :)
7. Dermomask Maseczka Intensywne Nawilżanie
8. Dermomask Maseczka Efektywna Regeneracja
Żadnej z nich nie miałam okazji testować więc tym chętniej je wypróbuję :)
                           
Dziękuję firmie L'biotica za bardzo miły upominek.
Z przyjemnością zapoznam się ze wszystkim co w nim znalazłam :)

34 komentarze:

  1. Jakie to szczęście, że ta najnowsza maska w ogóle nie wzbudza mojego zainteresowania ;) Przyjemnego testowania tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj bo jeszcze się okaże, że ta maska czyni cuda i niedługo będę znowu miała takie włosy jak przed ścięciem a do tego będą piękne, lśniące, mocne i grube ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. świetnie, mam krem z L'biotica - różowy, kojący podrażnienia do cery wrażliwej jest świetny i pięknie pachnie lukrecją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Ja nie tylko nigdy nie próbowałam kremów L'biotica ale nawet o nich nie słyszałam... ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam maske do włosów latte i jedwab z tej firmy :) Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maske do włosów latte i jedwab z tej firmy :) Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ci zazdroszczę ! :D Mnie dzisiaj też powitała przyjemna paczuszka z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję udanej wzmianki:) Pochwal się co ciekawego zdobyłaś :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale niestety, to nie jest miejsce na reklamę.

      Usuń
  7. świetne kosmetyki , testuj i daj znac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że dam tylko musicie uzbroić się w trochę cierpliwości ;)

      Usuń
  8. Ale dużo fajnych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam serum biovax chyba każda osoba go chwali na allegro jest teraz wyprzedaż wiec warto wypróbować jest po 5,99zł wiec dwa razy taniej polecam dziewczyny ! Ciekawa paczka ahhhh zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...