poniedziałek, 20 stycznia 2014

Jak do mnie trafić? vol.4

Dawno nie było takiego wpisu ale czas nadrobić zaległości ;)
Zapraszam :)
                                                
                                           
Pisownia jak zwykle oryginalna :)
                                         
1. ulubiency kraglosci kobiet - to kwestia bardzo indywidualna, np. moje krągłości lubią słodycze ;)
                                 
2. czy mozna uzyc serum do wlosow do odswiezenia eyelinera w zelu - pewnie można ale ja bym się bała...
                         
3. ciało w białej farbie xxx - jestem wystarczająco blada więc nie muszę się malować no ale zależy co kto lubi ;)
                
4. listonosz sexi - mój nie bardzo ale podobno tacy się trafiają ;)
             
5. szyja ujedrnianie - jeszcze nie potrzebuję na szczęście :)
                         
6. zdjecie ze skladem plynu do naczyn - hmmm... chyba muszę nadrobić braki na blogu ;)
                         
7. gdzie mozna kupic waciki do toniku?? - moim zdaniem wszędzie :)
                                         
8. oral-b podrobki wizaz - nie wiedziałam, że takie rzecz też podrabiają...
                          
9. klucz produktu dlia vindousa 8 - mam ale nie dam :P
                       
10. kundel bury ma pazury - ano ma, rasowe psy też mają ;)
                                 
11. atom węgla petrolatum - takie rzeczy to w laboratorium a nie u mnie :P
                             
Jak widać poszukujący nie próżnują ;)
Jak jest u Was?
Spokojnie czy też pełno kwiatków?

13 komentarzy:

  1. Ludzie wpisują hasła do wujka google bez ładu i składu :D

    Ja nie mam nic w wyszukiwanych słowach ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze płacze jak czytam posty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdarza opluć komputer jak zaglądam w statystyki ;)

      Usuń
  3. Vindous? No tego to jeszcze nie było! :D Ja mam seksi listonosza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak mało wiesz o świecie? ;) Podziel się nim z poszukiwaczem.

      Usuń
  4. Niektóre wpisy potrafią powalić na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio coraz częściej natykam się na takie posty i chętnie to czytam. Jestem zdziwiona, co ludzie wpisują w wyszukiwarki. U mnie nic śmiesznego niestety nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 - coś dla mnie, tylko tam nie jeden atom węgla a więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że całe stado ich tam jest ale może ktoś szukał tego jednego-jedynego?

      Usuń
  7. u mnie jeszcze nie trafiło się nic wartego publikacji, wciąż czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale może w końcu Twój los się odmieni i zasypią Cię cuda-wianki ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...