wtorek, 21 sierpnia 2018

ECO TOOLS Pędzel do cieni

Witajcie,
Piękna pogoda i spędzanie całych dni na powietrzu zdecydowanie nie sprzyjają prowadzeniu bloga dlatego znowu post piszę w ostatniej chwili. Cale szczęście, że zdjęcia sobie wcześniej przygotowałam ;)



MARKA: EcoTools
MODEL: Pędzel do cieni
CENA: 20zł


Pędzel ma bambusowy trzonek z wypaloną nazwą marki, aluminiową matową skuwkę oraz syntetyczne brązowe włosie. Jest bardzo lekki oraz dobrze wykonany bo poza wytarciem napisu na trzonku nic się od nowości nie zmieniło.
Włosie przycięte jest i wycieniowane na kształt języczka, jednak nie jest płaskie a dosyć puszyste dlatego bardzo dobrze spisuje się przy nakładaniu cieni na górną i dolną powiekę, gdyż jednocześnie lekko je blenduje. Można nim również delikatnie stworzyć smugę koloru wzdłuż załamania. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że zdecydowanie nie jest on precyzyjnym narzędziem i nie nadaje się do punktowego nakładania cieni. Najbardziej lubię go używać właśnie wtedy, gdy robię makijaż jednym kolorem, gdyż ładnie go nakłada i od razu rozciera granice.
Pranie i suszenie jest bezproblemowe. Nie wymaga osłonek a włosie nie łamie się i nie wypada.

Jest to chyba najkrótsza recenzja na tym blogu ale właściwie nie za bardzo mam co pisać. Pędzel jest bardzo dobry dla osób początkujących i lubiących szybkie makijaże. Cena jest adekwatna do jakości i choć pędzel nie jest jakiś fenomenalny to jest na tyle dobry, że chętnie po niego sięgam. Jeżeli właśnie zaczynacie swoją przygodę z makijażem to warto po niego sięgnąć.

6 komentarzy:

  1. Mam pędzel do cieni z For Your Beauty. Kupiłam go dawno ponad 5 lat temu jak uczyłam się malować i w stanie nienagannym towarzyszy mi do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam ze Eco tools ma niesamowicie trwale pedzle, a ja jeszcze nic nie mam tej marki, chyba musze nadrobic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są niesamowicie trwałe ale na razie trzymają mi się bardzo ok :)

      Usuń
  3. ładnie

    https://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...