sobota, 22 września 2018

BACK TO SCHOOL MAKEUP za mniej niż 100 zł

Cześć Kochani,
Dzisiaj zapraszam Was na szybki, prosty i przede wszystkim wykonany tanimi kosmetykami makijaż. Myślę, że sprawdzi się on nie tylko do szkoły ale też na uczelnię czy do pracy, a także na wyjazdy bo użytych kosmetyków jest niewiele więc wypakowana nimi kosmetyczna nie będzie ciężka ;)
Miłego oglądania :)


Do wykonania makijażu użyłam
                         
KOSMETYKI:
Lovely Liquid Camouflage 01 - CENA: 13,49 zł
Wet N' Wild Photofocus Pressed Powder WARM LIGHT - CENA: 21,69 zł
Bell Hypoallergenic Nude Eyeshadow No:03 - CENA: 19,99 zł
Bell Hypoallergenic Volume Up! Mascara 01 - CENA:20,49 zł
Hean Luxury Cashmere Lipstick 704 POSH GIRL - CENA: 18,99 zł         
RAZEM: 94,65 zł
 
NARZĘDZIA:
Ebelin mini gąbka do makijażu
Real Techniques Bold Metals 300 Tapered Brush
EcoTools Pędzel do cieni
Zoeva Bamboo 227 Soft Definer
Sephora 14 Smudge
by H&M Podwójny pędzelek typu smoky eyes
No Name Spirala do brwi
Eco Tools Skin Perfecting Brush
Inglot 6SS

Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu a tutorial okaże się pomocny.

Do zobaczenia za tydzień.
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie na takim efekcie mi zależało ;)

      Usuń
  2. Za czasów szkolnych używałam wyłącznie tuszu do rzęs, teraz się to znacznie zmieniło. Do szczęścia potrzebuję też podkładu, kredki do brwi i różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czasów licealnych używałam tuszu, pudru, 1 cienia (w sumie miałam 2), czasami eyelinera i błyszczyku a teraz to albo full szpachle albo takie minimum bez podkładu ;)

      Usuń
  3. wygląda bardzo naturalnie, pamiętam, że ja używałam podkładu, żelu do brwi, czarnej kredki na górną linie wodną i tuszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że naturalność w makijażu do szkoły to podstawa ;)

      Usuń
  4. Taki naturalny makijaż też polecam do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...