czwartek, 6 września 2018

SEPHORA 23

Witajcie Kochani,
Tydzień mija szybko ale na szczęście przed nami już niedaleko kolejny weekend ;) Ja tymczasem mocno realizuję swoje ambitne sportowe plany i nie rezygnuję z artystycznych postanowień ;) Dzisiaj jednak zapraszam Was na recenzję :*




MARKA: Sephora
MODEL: All Over Shadow Small 23
CENA: 29 zł


Pędzel ma krótki czarny, lakierowany trzonek ze srebrnymi napisami, taką samą metalową skuwkę i brązowe naturalne włosie przycięte na kształt małego ale grubego języczka. Wykonanie i materiały uważam za bardzo dobre, gdyż pomimo wielu lat używania i przechowywania nic specjalnie się nie zniszczyło. Jedynie włosie mogłoby być bardziej miękkie i staranniej przycięte.
Pędzel przeznaczony jest do cieni i do tego się nadaje. Poza rozcieraniem załamania można nim właściwie zrobić wszystko: nakładać cienie na łuk brwiowy, w wewnętrzny kącik, na całą powiekę, w załamanie, na dolną powiekę i można też nawet rozetrzeć te cienie w wewnętrznym kąciku i na dolnej powiece. Dobrze nabiera kosmetyki nie osypując ich za bardzo i choć włosie jest dosyć sztywne to nie drapie powieki oraz nie niszczy makijażu.
Pierze się i suszy bardzo łatwo a przy tym nie zmienia kształtu choć nie zawsze suszyłam go w osłonkach. Włosie nie łamie się ani nie wypada.

Mam sporo pędzli z Sephory i uważam, że są ok, choć nie do końca warte swoich cen dlatego warto polować na nie w promocji -40% albo 2+1 za 1zł. Ten to jeden z najbardziej ulubionych pędzli tej marki, po który chętnie i często sięgam dlatego bardzo go Wam polecam. Jest warty zakupu.

4 komentarze:

  1. Bylam ciekawa pedzli Sephora, mysle ze po ten siegne, choc z drugiej strony mam sporo podobnych a cena nie zacheca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te pędzelki kupowałam w promocji -40% i wtedy cena była OK. Teraz już tych promocji nie ma i choć kusi mnie kilka sephorowych pędzelków to cena zdecydowanie zniechęca. Zwłaszcza, że za podobne pieniądze w sieci można kupić nawet lepszej jakości pędzle.

      Usuń
  2. jeszcze nigdy nie miałam pędzelka z sephory, ten wygląda bardzo fajnie i zachęcająco ;)

    Pozdrawiam :)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy obecnym bogactwie asortymentu pędzlowego raczej już nie warto za nie przepłacać.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...