wtorek, 11 września 2018

HAKURO H14

Witajcie kochani,
Dzisiaj wybywam z domu ale obowiązkom uczyniłam za dość i zostawiam Was z recenzją na osłodę.
Miłego czytania.
Zapraszam.
     



MARKA: Hakuro
MODEL: H14
CENA: 35 zł
                   

Pędzle ma czarny drewniany lakierowany trzonek ze srebrnym napisem, srebrną metalową skuwkę i cieniowane czarno-białe, bardzo miękkie i miłe w dotyku włosie. Materiały są dobrej jakości więc pomimo lat przechowywania i użytkowania jedynie trzonek nosi niewielkie ślady upływu czasu.
Ten model można spokojnie określić jako "uniwersalny do twarzy". Z jego pomocą można nałożyć puder na całą twarz lub jej wybrane fragmenty (nawet na okolice oczu), rozświetlacz, róż (w tym na powieki - ostatnio to mój ulubiony sposób malowania oczu), a także bronzer zarówno w celu wykonturowania jak i ocieplenia twarzy. Ma niewielkie rozmiary jak na pędzel do twarzy więc bez problemu precyzyjnie aplikuje kosmetyki. Rozcieranie ich również nie przysparza trudności jednak trzeba poświęcić temu odrobinę czasu. Dodatkowy i to bardzo duży plus należy mu się za to, że świetnie radzi sobie z miniaturką różu Nars Orgasm, który jakoś nie lubi się ani z moją skórą ani z większością moich pędzli.
Utrzymanie go w czystości jest bardzo proste a suszenie nie wymaga zastosowania osłonek. Bez nich pędzel nabiera tak niewiele objętości więcej niż z nimi, że nie warto sobie zawracać głowy nakładaniem ich.

Jest to kolejny pędzel, który kupiłam zamiast Suqqu Cheek, i który zupełnie się nie sprawdził. Na szczęście on również nie leży bezużyteczny.
Obiektywnie jednak rzecz podsumowując pędzel jest dobrej jakości, wywiązuje się z zadań do jakich został stworzony, przyjemnie się go używa i ładnie się prezentuje. Nie jest to może zdecydowany must have ale jeżeli szukacie, czegoś bardziej precyzyjnego (zwłaszcza do różu) to warto mu się przyjrzeć.

8 komentarzy:

  1. Oj szkoda ze Ci sie nie sprawdzil ja lubie takie puchacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o dziwo ostatnio jakoś coraz bardziej go lubię. Niby szału nie ma ale sprawa jest otwarta ;)

      Usuń
  2. Mam cały komplet pędzli Hakuro i jestem z nich mega zadowolona ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Ja początkowo ich nie lubiłam a teraz podobają mi się coraz bardziej ;)

      Usuń
  3. szkoda.... myślałam że będzie o wiele lepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam parę pędzli Hakuro ale jakoś nie skradły też mojego serca na tyle żebym dokupowała nowe modele:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie. Niby są OK ale jakoś tak nie ciągnie mnie po więcej.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...