czwartek, 24 stycznia 2013

Ukochany żel :)

Sięgając po ten żel do szuflady przejrzałam bloga i tak się zaczęłam zastanawiać jak to się stało, że tak niewiele tu o nim napisałam. Od wielu wielu lat jest moim ulubieńcem i z różnymi przerwami towarzyszy mi w trakcie codziennej pielęgnacji twarzy dlatego postanowiłam nadrobić braki w recenzjach bo przecież lepiej późno niż wcale ;)
                              
Ziaja
tintin
żel oczyszczający antybakteryjny
cera trądzikowa i przetłuszczająca się
                               
OBIETNICE PRODUCENTA:
lukrecja, tymianek, prowitamina B5
Aktywny żel myjący do oczyszczania twarzy.
działanie
 * Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych, nie naruszając warstwy ochronnej naskórka.
* Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory.
* Regularnie stosowany zapobiega rozwojowi bakterii.
efekty
* Zmniejszona skłonność do powstawania zmian trądzikowych.
 * Skóra przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych.
                          
SKŁAD:
aqua (water), coco glucoside*, polysorbate 20, propylene glycol, glycyrrhiza globra (licorice) roat extract*, thymus vulgaris (thyme) flover/leaf extract*, panthenol, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium benzoate*, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, parfum (fragrance), benzyl salicylate, sodium hydroxide
*surowiec zaaprobowany przez ECOCERT
                                                                 
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Niezbyt mocny i specyficzny: słodki i wyraźnie ziołowy. Nie jest brzydki ale też nie zachwyca. Trzeba się po prostu do niego przyzwyczaić. 

SMAK: Nie znam.
BARWA: Transparentna z delikatnym żółtawo-brązowym zabarwieniem jak bardzo, bardzo lekka herbata. 

KONSYSTENCJA: Żelowa, dosyć gęsta. Nie spływa z twarzy ani nie przecieka miedzy palcami a żeby żel wylał się z butelki trzeba ją trochę ścisnąć.  W kontakcie z wodą trochę się rozpływa i tworzy minimalną ilość piany tak, że stwierdzenie, że kosmetyk się nie pieni nie będzie kłamstwem.
  DZIAŁANIE: Ten żel jest idealny do mycia buzi rano i wieczorem. O poranku świetnie zmywa ślady zmęczenia, ściąga lekkie opuchnięcia, doskonale oczyszcza z resztek kremu na noc, sebum i snu a jednocześnie matuje i zapobiega powstawaniu wyprysków;) Zastosowany wieczorem radzi sobie z delikatnym makijażem: podkład/puder+cienie+tusz, doskonale oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji. Kosmetyk spełnia wszystkie obietnice producenta i stosowany regularnie skutecznie hamuje nadmierne wydzielanie sebum dzięki czemu skóra przestaje się nieestetycznie świecić i traci skłonności do powstawania pryszczy. Dzięki niemu pory są odblokowane a niedoskonałości błyskawicznie się goją.
WYDAJNOŚĆ: Rewelacyjna. Opakowanie spokojnie wystarcza na kilka miesięcy codziennego użytkowania. 
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Plastikowa, nieprzezroczysta, dosyć twarda biała butelka z korkiem zamykanym na klik. Grafika utrzymana jest w biało-zielonej kolorystyce. 
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: Jakiś czas temu kosmetyki te zostały wycofane a wcześniej można je było kupić w drogeriach, aptekach i wszystkich innych sklepach w których dostępne są kosmetyki oraz w internecie jednak jeżeli dobrze poszukacie to jeszcze można je znaleźć.
CENA: Około 8zł
OCENA: 6/6 

                                       
Podsumowując: Żel jest rewelacyjny i świetnie się spisuje dlatego ogromnie ubolewam nad wycofaniem tej serii i szczerze mówiąc nie mam nawet pomysłu czym mogłabym go zastąpić aby uzyskać równie dobre efekty. Jeżeli jeszcze na niego gdzieś traficie to jak najbardziej go polecam i radzę robić zapasy. Ja swoje już zrobiłam (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku) ;)

15 komentarzy:

  1. Ziaja to jednak Ziaja! też ich kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, nie znalam go, ale juz widze, ze zaraz bedzie moj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spiesz się z poszukiwaniami bo już ciężko go dostać. Szukaj w małych aptekach.

      Usuń
  3. Przez cały wpis zastanawiałam się czy znajdę go jeszcze w firmowym sklepie Ziai, to podesłałabym Ci parę sztuk, a Ty mi tu wyskakujesz z tekstem, że zrobiłaś już zapasy. Pfff :P Jest jakieś logiczne wytłumaczenie tego, dlaczego dobre kosmetyki zostają wycofywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie znajdziesz go w sklepie firmowym bo już sprawdzałam.
      Jak mogłaś podejrzewać, ze nie zrobiłam zapasów? Przecież to nie byłabym ja ;)
      Nie ma logicznego wytłumaczenia... Właściwie to nie ma żadnego wytłumaczenia :(

      Usuń
  4. Kurczę, używałam go kiedyś, ale zapomniałam o nim, chętnie bym go teraz dorwała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz poszukać w małych aptekach i małych sklepikach. Może jeszcze uda Ci się go dopaść ;)

      Usuń
  5. Również pierwszy raz go na oczy widzę. Ziaja ma swoje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaka wysoka nota! Chyba jest wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...