środa, 3 kwietnia 2013

Współpraca i niespodzianka od Dermedic

Początkiem marca napisała do mnie Pani Edyta z pytaniem czy byłabym zainteresowana przetestowaniem jednego z kosmetyków z wprowadzonej właśnie do aptek przez markę Dermedic nowej linii dermokosmetycznej do skóry ze skłonnością do rozszerzeń naczyniowych: Angio.
Seria okazała się niezwykle interesująca zwłaszcza, że ostatnio zaczerwienienia wróciły na moją twarz i zaczęłam się rozglądać za odpowiednim kremem. Po zapoznaniu się z materiałami informacyjnymi przesłanymi mi w mailu zgodziłam się, wybrałam krem na noc i oczekiwałam przesyłki. Wczoraj po powrocie do domu zastałam paczuszkę na stole a w niej zaskakującą zawartość:)
                   
Oto ona:
W środku znajdował się wybrany przeze mnie krem:
Dermedic ANGIO PREVENTI Krem na noc minimalizujący rumień 55 g
oraz niezapowiedziana niespodzianka w postaci:
Dermedic ANGIO PREVENTI Płyn micelarny H2O 200 ml
a także garści próbek:
Dermedic ANGIO THERAPY Cold krem intensywnie łagodzący - 4 sztuki
Dermedic HYDRAIN3 HIALURO Naprawczy Krem przeciwzmarszczkowy na noc - 2 sztuki
Dermedic HYDRAIN3 HIALURO Krem nawadniający o dogłębnym działaniu - 2 sztuki
Dermedic EMOLIENT LINUM Lotion do ciała - 2 sztuki
            
Jak tylko uporam się z obecnie używanym kremem i micelem z zapałem zabiorę się za testy.
Dziękuję Pani Edycie za obfite zaopatrzenie mnie w kosmetyki a Was zapraszam do śledzenia pojawiających się recenzji :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zawarcia współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam swój zestaw :) widzę, że wybrałaś nawet ten sam zestaw co ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Micelem to bym się zainteresowała :) Przyjemnych testów i mam nadzieję, że żadnych krzywd kosmetyki Ci nie wyrządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam na co się zdecydować czy na micel czy na krem a tu niespodzianka bo mam oba :)
      Też mam taką nadzieję. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ojoj :D Bardzo lubię kosmetyki z Dermedica ;) Nie wszystkie, ale chociażby krem przeciwsłoneczny mają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię dlatego się zgodziłam na współpracę ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...