poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ulubieńcy: marzec 2013

Marzec już minął, wiosny jak nie było tak dalej nie ma ale na pocieszenie będą ulubieńcy ;)
                
TWARZ:
 W marcu moje serce bezapelacyjnie podbił podkład MAC Matchmaster Foundation SPF 15 w odcieniu 1.0. Na początku nie mogliśmy się dogadać ale ostatnio okazał się ideałem ;)
                                    
Niezmiennie okolice pod oczyma poprawiałam Yves Saint Laurent Touche Eclat No 1, który pięknie rozświetla, dobrze maskuje zasinienia bez wysuszania :)
                   
Wiosennych rumieńców mojej buźce nadawał róż Golden Rose Terracota Blush-On 09. Jest piękny i w jakiś cudowny sposób dopasowuje się do właścicielki więc za jakiś czas na pewno pojawi się jego recenzja :)
                              
Do nabłyszczania upodobałam sobie Collection 2000 Shimmer&Shade 3 Just peachy!, który kupiłam już dawno temu ale dopiero teraz wdrożyłam w regularne użytkowanie i odkryłam jaki jest przyjemny ;)
                          
OCZY:
 Na linii wodnej nadal lądowała Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's - uwielbiam ją :)
                                        
W marcu do podkreślania rzęs zaczęłam używać Wibo Czarny Eye Liner i od razu bardzo się polubiliśmy. Będziecie go często widywać w ulubieńcach ;)

USTA:
Na większych i/lub ważniejszych wyjściach towarzyszył mi Rimmel Apocalips Lip Lacquer 303 Apocaliptic. Początkowo sprawiał mi problemy ale gdy nauczyłam się go obsługiwać odwzajemnił mi się cudownym efektem :)
                            
Za to Revlon Brush-on Shine Lip Gloss RazzBerry stał się moim nowym "nude" bo na moich mocno napigmentowanych ustach daje delikatny efekt.
                     
ZAPACH:
Pierwszy raz od bardzo długiego czasu udało mi się trafić na zapach, po który rzeczywiście chce mi się sięgać, i który nie wywołuje u mnie migreny ani nudności. Tym razem jest to Cacharel Amor Amor Tentation. Nie uwierzycie ale pachnie mi suszonymi śliwkami i totalnie zwariowałam na jego punkcie :)
                   
To już wszyscy milusińscy :)
Udało mi się dokonać jeszcze kilku kosmetycznych odkryć ale je przedstawię Wam już w konkretnych recenzjach :)
    
Jak Wam upłynął marzec?
Znaleźliście jakichś ulubieńców czy nic nie przypadło Wam do gustu?

25 komentarzy:

  1. Też lubię eyeliner z Wibo, bo jest tani i świetny jakościowo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka ''Podnośnik brwi'' to też mój ulubieniec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eyeliner z Wibo i błyszczyk z Rimmela również skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie Apokalipsaaaaaa nie pociąga;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście - wiesz jak nudni byliby "ulubieńcy" gdyby na wszystkich blogach było to samo? ;)

      Usuń
  5. róż GR wydaje się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny i chyba w kwietniu też mi będzie towarzyszył :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ten odcień jest mylący bo na skórze wygląda trochę inaczej ale wtedy też jest śliczny :)

      Usuń
  7. ten zapach od Cacharel jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś non stop używałam tego rozświetlacza , ale jak na razie poszedł w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z nim podobnie. Używałam go trochę po zakupie, potem poszedł w odstawkę a teraz wrócił do łask :)

      Usuń
  9. Jaki ładny ten róż :) A, no i fajny pomysł z tymi zdobieniami wplątanymi między kosmetyki :) Zdecydowanie uwielbiam posty o Twoich kolorówkowych ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest nie tylko ładny ale i bardzo dobry :)
      Cieszę się, że się spodobało. Jeszcze tylko tło muszę sobie zorganizować :)
      Uważaj bo od tych Twoich pochwał pęknę z dumy ;)

      Usuń
  10. Apocalips pokochałam w lutym i od tego czasu miłość rozkwita z każdym jego użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się trafi na odpowiedni odcień to można się od niej uzależnić ;)

      Usuń
  11. Róż jest świetny:) a błyszczyk z Rimmela równiez bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować bo rzeczywiście jest świetny a przy tym bardzo tani.

      To niestety nie jest miejsce na reklamowanie swojego bloga.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...