wtorek, 30 kwietnia 2013

Ulubieńcy kwietnia 2013 :)

Aż trudno uwierzyć, że kwiecień już się kończy jednak czyniąc za dość tradycji zapraszam na ulubieńców :)
                     
TWARZ:
                           
Jako, ze przyszła wiosna... a właściwie to lato do łask wróciły minerały Annabelle Minerals, gdyż w ciepłe dni spisują się u mnie dużo lepiej niż zwykłe podkłady.
                 
Jak zwykle okolice podoczne poprawiał mi Yves Saint Laurent Touche Eclat No 1- jest idealny :)
                      
Kolorów mojej twarzy nadawał piękny i idealnie się spisujący na wiosnę Bourjois Pastel Teint. Nigdy nie przepadałam za bronzerami ale ten jest jakby skrojony dla mnie na miarę - zobaczycie go jeszcze nie raz ;)
                          
OCZY:
                     
Tutaj bardzo ubogo, gdyż cały czas trzymam się klasyki. Jedynym niezmiennym już od kilku miesięcy ulubieńcem zostaje Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's :)
                       
USTA:

Na co dzień zamiennie towarzyszyły mi Revlon Brush-on Shine Lip Gloss RazzBerry oraz Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil 07 Gorgeous Peach - idealne na ciepłe dni do niezbyt nachalnego podkreślenia ust :)
                       
Za to na większe wyjścia do łask wkradł się NYX Lip Gloss with Mega Shine LG 145 Salsa - piękny, wibrujący ale niezbyt nachalny róż :)
                        
ZAPACH:
                
 Nie wiem co się stało ale tak urzekła mnie Yves Rocher fraicheur vegetale de Verveine Lippia citriodora EDC, że nie mogłam się jej oprzeć. Jak widać na zdjęciach moje upojenie tym zapachem trwało aż do dna ;)
                       
 Bardzo chętnie sięgałam też po Manila Bond Tight EDT - moim zdaniem najlepszy ze wszystkich zapachów MB. Jest świeży cytrusowo kwiatowy. idealny na wiosenne dni :)
                         
 PAZNOKCIE:
                       
 Trudno mi o ulubieńców w tej tematyce bo nie przepadam za malowaniem paznokci ale w tym miesiącu niezwykle chętnie sięgałam po Wibo Eliksir z jedwabiem. Dobrze wzmacnia i odbudowuje paznokcie. jak dłużej poużywam to dostanie własnego posta ;)

To już koniec ulubieńców. Jakby na to nie patrzeć sporo mi się ich uzbierało.
A Wy znaleźliście w kwietniu jakichś ulubieńców?

8 komentarzy:

  1. wielbię minerały AM, od roku używam i porzucić nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam minerałów jak mi się nie chce bawić ze zwykłym podkładem czyli ostatnio praktycznie cały czas ;)

      Usuń
  2. Ładny zestawik :) Nigdy nie robiłam takiego zestawienia, więc trudno mi powiedzieć czy miałam jakichś ulubieńców kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam robić takie zestawienia od stycznia tego roku i okazuje się, że w każdym miesiącu jest coś co szczególnie przypada mi do gustu ;)

      Usuń
  3. Podkład Anabelle to i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę ten rozświetlacz pod oczy z YSL! A bronzer gdzie zgubił opakowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się jest rewelacyjny i paskudnie drogi ;)
      Nigdzie nie zgubił ubranka bo to tester jest ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...