poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Zakupowe podsumowanie: marzec 2013 :)

Wiem, że jestem mega opóźniona z tym postem ale przyczyną tego były siły wyższe ;)
Teraz jednak się spinam i nadrabiam zaległości więc do dzieła ;)
                                  
Zamówienie z Avon:
 1. Eye Shadow Primer w kolorze Light Beige - Wykończyłam już bazę z ArtDeco więc trzeba było znaleźć jakieś zastępstwo ;)
2. Super Shock gel eyeliner w kolorze Flash - To już moja trzecia kredka z tej serii więc chyba można to już nazwać uzależnieniem ;) Piękny szampański kolor idealny do rozświetlania wewnętrznego kącika.
3. In Bloom EDP - Gratis do zakupów :)
Całe zakupy kosztowały mnie 26zł więc nie tak źle ;)
                                    
Wizyta w Rossmannie:
 4. Eveline Just Epiol Krem do depilacji skóry wrażliwej - Cena 6,99zł - No cóż tu tłumaczyć... Zakup niezbędny i obowiązkowy ;)
5. Hipp Oliwka pielęgnacyjna - Cena 10,99zł - Miała służyć do mycia jaja ale się nie sprawdziła. na pewno jednak znajdę dla niej zastosowanie ;)
                                        
 Wizyta w Hebe i innych sklepach:
6. Dr. Beckmann Mydełko do odplamiania - Cena ok. 7zł - Również miało służyć do prania jaja ale sprawdziło się średnio. Zużyję do prania pędzli ;)
7. Nivea BB Cream - Próbki załączone jako gratis do Rsmannowskiej gazetki "Skarb". Jeszcze nie odwazyłam się ich przetestować ale słyszałam o nich dużo ... złego :(
8. Spineczki - Cena: 4,86zł. Postanowiłam trochę zapuścić włosy a potem zmasakrować je trwałą jednak na razie muszę je jakoś ujarzmiać do mycia i makijażu więc spineczki są nie zbędne a wykańczam ich przynajmniej kilka  na miesiąc ;)
9. "Makijaż - Sztuka Przemiany" Kevin Aucoin - Cena: 29,99zł - Co prawda w Krakowie i jego okolicach Hebe nie ma ale za to jest bardzo blisko mojej mamy;) Postanowiłam to wykorzystać i kiedyś wstąpiłam... Zakochałam się totalnie w tym, sklepie i ogromnie ubolewam nad tym, że nie mam go bliżej. Rewelacyjne promocje i bardzo miła obsługa :) Sama książka już od dawna wisiała na mojej wish liście więc nie mogłam jej odpuścić ;)
                        
Total za cały miesiąc wyszedł: 85,83zł. Co oznacza, ze nie ma tragedii i oszczędzanie mi się udaje ;)
Oczywiście poza tym kupiłam jeszcze kilka rzeczy, które były mi niezbędne ;)
                                
A jak tam Wasze zakupy w marcu?
Zaoszczędziliście coś czy popłynęliście z prądem promocji? ;)

24 komentarze:

  1. Muszę się zastanowić nad tą kredką Super Shock póki jeszcze nie wysłałam zamówienia... Też powinnam zacząć oszczędzać, ale coś mi nie wychodzi. Zawsze znajdzie się coś do kupienia i nie są to pierdoły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kredki są świetne choć wkurza mnie, ze są aż tak miękkie bo do szybkiego makijażu się nie nadają.
      Skąd ja to znam? Zawsze tak jest, że jak wydaje mi się, iż już wszystko mam to okazuje się, że jednak zakupy są konieczne...

      Usuń
  2. też lubię kredki żelowe Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy z Avon podobne jak moje :D:D też się ostatnio zaopatrzyłam w bazę i kredkę Flash, ale wzięłam jeszcze czarną i jeszcze wodę toaletową za całe 20 zł.
    Oliwkę Hipp mam dla Junioreczka i bardzo ją lubię do masowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czarnych kredek i zapachów jest dostatek na kilka lat więc omijam je szerokim łukiem... Za to niebieska mnie teraz kusi... ;)
      Ja pewnie tez ją tak wykorzystam ;)

      Usuń
  4. baza i żelówka z avonu są super, dobrze wydałaś pieniążki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem ciekawa tej bazy bo zbiera same pozytywne oceny a w promocji można ją dostać za 1/3 ceny bazy ArtDeco.

      Usuń
  5. Książka Aucoina jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak się spisze baza pod cienie, bo szukam dobrej i niedrogiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupiłam niedawno bazę pod cienie z Avonu i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio kupiłam tę bazę pod cienie z Avonu i będę testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy :) szczególnie z Avonu, dawno nie oglądałam ich katalogu i nawet nie wiedziałam, że mają bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze oglądam on-line żeby być na bieżąco z nowościami bo czasami mają prawdziwe perełki w promocjach ;)

      Usuń
  10. Jestem ciekawa tej bazy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej zrobić swatchowe porównanie z bazą ArtDeco.

      Usuń
  11. Koniecznie daj znać, jak książka- jestem ciekawa, czy warto ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jej jeszcze dokładnie ale przeglądałam pobieżnie i jest bardzo ciekawa. Makijaże są rozrysowane krok po kroku a do tego dokładnie opisane. Tricki makijażowe są wyjaśnione co, jak i dlaczego. Moim zdaniem warto ją kupić.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ta baza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ta kredeczka z Avonu nada się na linię wodną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie specjalnie. Na linii wodnej prawie nie zostawia koloru tylko taki perłowy połysk.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...