piątek, 14 grudnia 2012

I listonosz może być Świetnym Mikołajem ;)

Zastanawiałam się wczoraj praktycznie cały dzień o czym by Tu do Was napisać, aż tu nagle o godzinie 15-tej listonosz postanowił rozwiązać mój problem zupełnie nieoczekiwanie dostarczając całkowicie niespodziewaną paczuszkę, w której znalazłam:
Fennel Peeling do Ciała o zapachu kremowego Ciasteczka z Kokosem
oraz
Fennel Masło do Ciała Mandarynka
                           
Kosmetyków jeszcze nie otwierałam a jedynie odkręcałam zakrętki w celu przeprowadzenia "prób węchowych" i stwierdzam, że peeling tak niesamowicie pachnie kokosowymi ciasteczkami już przez folię ochronną, że aż boję się, iż po jego otwarciu nie będę mogła się powstrzymać i go bezceremonialnie zjem ;)
 Chociaż mistrzynią czytania składów nie jestem to stwierdzam, że również prezentują się przyjemnie (zwłaszcza skład peelingu) bo kosmetyki zawierają wysoko w składzie naturalny wosk pszczeli a poza nim również olej ze słodkich migdałów i masło Shea :)
                                             
W tym roku Mikołaj mnie nie odwiedził więc listonosz okazał się jego świetnym zastępstwem i takich przesyłek może mi dostarczać nieograniczoną ilość ;)
                       
Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę używać tych wspaniałości ;)

27 komentarzy:

  1. Jak już Cię najdzie ochota na zjedzenie peelingu, to zaproś mnie na wspólne ucztowanie. Chyba coś mi się należy za rozwiązanie zagadki-niespodzianki, prawda? ;) Dlaczego ja nie mam takiego listonosza? Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Ci się nie należy bo oszukiwałaś :P Najpierw siłą ze mnie wyciągnęłaś informacje a potem udawałaś, że zgadłaś :P
      Ale nie martw się, dam znać bo sama chyba nie dam rady zjeść takiego dużego słoja ;)

      Usuń
  2. Bardzo dużo słyszałam na temat zapachu tych kosmetyków i aż ślina mi cieknie na myśl o mandarynkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapachy są obłędne :) Mnie bardziej kusi kokosowe ciasteczko ;)

      Usuń
  3. normalnie zazdraszczam ci na maksa ;)
    musisz mi listonosza użyczyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem... Teraz jak mi przynosi takie niespodzianki to muszę go bardziej pilnować ;)

      Usuń
  4. Ale przyjemna przesyłka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zwłaszcza, ze w ogóle się jej nie spodziewałam ;)

      Usuń
  5. listonosz czasami lubi zaskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym mandarynkowym to bym się wysmarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh uwielbiam takie zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy więc czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej nie znam więc tym chętniej przetestuję ;)

      Usuń
  9. Takie paczki cieszą najbardziej, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam paczuszkę tej firmy ale z inną zawartością i zastanawiam się... skąd? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz jak Iwonka zbierała od nas adresy po spotkaniu? Ja podejrzewam, że to jest efekt zbierania tych adresów ;)

      Usuń
  11. Niespodzianka pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...