sobota, 12 lipca 2014

Czerwcowe rozstania, czyli denko 06.2014

Witam Was dzisiaj na ślepo :( Nie wiem co się stało ale oczy moje wykazują jakąś alergię na komputer więc sprężam się wybitnie a Was proszę o wybaczenie mi wszelakich błędów i marnych zdjęć bo nie byłam w stanie ich nawet przyzwoicie podciągnąć :/
                         
                              
Zapraszam ;)
                                  
                                     
1. Amilie Mineral Coconut Shell Blush - Niestety nie mój kolor i męczyłam go okrutnie. Zdecydowanie na więcej się nie skuszę.
2. Amilie Mineral Pin Up Girl Blush - Kolor super ale niestety dla mojej bladej skóry zbyt mocny. Nie do końca mi pasował więc do niego nie wrócę.
3. Oriflame Amazonia for HER EDT - Pisałam o niej TUTAJ. Zapach cały czas uważam za świetny jednak zakup drugiej butelki nie był już zbyt dobrym pomysłem. Ehhh ten mój nadwrażliwy nos...
4. Joko Virtual Rock Me baby Lip Gloss 146 - Bardzo go lubiłam ale zwarzył się i zaczął dziwnie pachnieć. Trochę szkoda bo nie zdążyłam go zrecenzować ale wolę nie ryzykować dalszego używania.
5. Eveline Colour Celebrity Lipgloss 575 - Wyrzutek. Leci do kosza ze względów higienicznych.
6. Christian Dior Diorshow Black Out Mascara - Recenzja KLIK.
7. Yves Rocher French Manucure Lakier do paznokci Pastel Rose - Pokazywałam go TUTAJ. Miał już 100lat i postanowił skonać. Wcale mu się nie dziwię ;)
8. Annabelle Minerals Mieszanka minerałów - Pisałam o nich TUTAJ.
                                         
                        
9. Olay Essentials Odświeżający żel do mycia twarzy - Recenzja KLIK.
10. AA Wrażliwa Natura Nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy - Recenzja KLIK.
                        
                                    
11. Avon Senses Lagoon Shower Gel - Fenomenalny zapach i ogromniasta butla, która doprowadziła mnie do przesytu. Bardzo wydajny, dobrze myje, trochę wysusza ale bez szaleństw. Cena OK. Kiedyś wypróbuję inne warianty zapachowe.
12. Mades Cosmetics  Body Resort Tropical Mango Bath & Shover Gel - Ładny, nie przesadzony zapach, dobrze myje, świetnie się pieni, nie przesusza nadmiernie skóry. Dobra wydajność
13. Mades Cosmetics  Body Resort Tropical Mango Body Lotion - Ładny zapach ale nie mój, nawilża dobrze ale z suchymi łydkami sobie nie radzi. Wydajność OK. Raczej nie wrócę ze względu na zapach.
14. AA Ciało wrażliwe Regenerujące kakaowe masło do ciała z witaminą E - Ładny, delikatny zapach, przyjemna nie lepiąca ale zwarta konsystencja, nawilża dobrze skórę normalną, z suchymi partiami sobie nie radzi. Opakowanie to koszmar. Nie wiem co za psychopata wsadził masło do ciała w butelkę...
                                               
                                        
15. Joanna Objętość Volume Szampon - Ładny zapach, przyjemna konsystencja i świetne mycie. Dobrze domywa oleje. Niestety okropnie plącze włosy i otwiera im łuski więc bez dobrej odżywki ani rusz.
16. OFF! - Działa! Na mnie też ;) Zapach jest ładny ale niesamowicie mocny.
17. Cleanic Dezodorant w chusteczce 2 w 1 z jonami srebra Deo Fresh - Recenzja KLIK.
                                      
                                     
18. Green Pharmacy Herbal Cosmetics Krem do stóp - Zapach OK, lekka konsystencja balsamu do ciała, bardzo wydajny, delikatnie nawilża, nie poradzi sobie ze zrogowaciałym naskórkiem. Nada sie do mało wymagających stóp.
19. Exckusive Odzywiajacy Krem do rak i paznokci - Zapach słodki dusząco-mulący, nie przypadł mi zbytnio do gustu, konsystencja OK, gęsta, kremowa. Dobry krem na co dzień.
                 
Uff to by było na tyle. Nie poszalałam może zbytnio ale jestem z siebie dumna, że udało mi się pozbyć takiej ilości kolorówki i zapachu.
Jak Wasze czerwcowe denka?
Jesteście z siebie dumni?

3 komentarze:

  1. Och mój ukochany zapach żelu Avon Senses :) Miałam całe mnóstwo wariantów, ale ten jest moim zdecydowanym faworytem :) Kolorówkowe zużycia rzeczywiście imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup taka wielgachną butlę i zużyj na raz to zobaczysz, że Ci przejdzie miłość do niego ;)
      Wiem. Aż sama na sobie zrobiłam wrażenie ;)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam żele Senses od Avon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...