poniedziałek, 14 lipca 2014

Niekosmetyczne poniedziałki, częsć 2

Dzisiaj będzie internetowo bo uzbierało mi się sporo ciekawych linków :)
                                 
                    
Na początek coś na poważnie.
Cały czas staram się pamiętać, że zwierzęta to zwierzęta i nie należy ich zbytnio uczłowieczać, jednak ogromnie razi mnie agresywne i zachłanne podejście ludzi do świata. Niestety gatunek ludzki jest niczym Zaire Ebola virus i mam wrażenie, że niechybnie dąży do zagłady całej planety w myśl ideologi "być to mieć, mieć to być" dlatego też bardzo poruszyły mnie zdjęcia z tych kampanii: KLIK KLIK. Warto je przejrzeć i trochę głębiej się nad nimi zastanowić.
                    
Wracając do tematów lekkich i przyjemnych muszę Wam wyznać, że mam lekkiego hopla na punkcie kubków. Ci, którzy mnie znają doskonale o tym wiedzą i niejednokrotnie było to przyczyną sporej dawki śmiechu w towarzystwie. Od jakiegoś czasu trochę się jednak ustabilizowałam emocjonalnie i kubkowo ;) Niestety nie trwało to długo bo tylko do momentu, gdy na facebooku natknęłam się na fanpage Dotdesign KLIK KLIK i całkowicie sfiksowałam na punkcie ich kubków z Muminkami - do obejrzenia TUTAJ. Mam już kilka(naście) swoich typów i zastanawiam się jak niepostrzeżenie dla domowników i portfela przemycić je do domu ;)
                  
Moi faworyci: KLIK i KLIK
                     
W leczeniu kubkowej manii nie pomogły mi też zdjęcia znalezione TUTAJ.
Ktoś wie gdzie znajdę Ciasteczkowego Potwora?
                      
Źródło: KLIK
                   
Pozdrawiam Was cieplutko i słonecznie w ten najtrudniejszy dzień tygodnia i zapraszam za tydzień :)
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Na stronie esty.com bez problemu kupisz ciasteczkowy kubek... za około stówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro go już znalazłaś to nie będę Ci odbierać tej przyjemności i pozwolę sobie za sponsorować potworka ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...